פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות לתלונה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-17/1/14 שלחתי תלונה לחב. פלאפון בדואר אלקטרוני ובפקס (לפי הנתונים שמופיעים בתחתית החשבונית שלהם). ממענה אוטומטי קיבלתי אישור שהמכתב התקבל. כמובן שעד היום לא קיבלתי תגובה. פעם נוספת חזרתי על משלוח כפול (בפקס ובמייל) בתאריך 2.3.14 גם למשלוח הזה לא קיבלתי מענה. פעם שלישית הייתי אישית במרכז שירות בחולון ומסרתי ביד לשיילי.....גם לזה לא קיבלתי תגובה.
בביקור נוסף כשהייתי במרכז שירות בחולון בקשר לתלונות על כספים שנגבו שלא בצדק , את השיחה עם אחראית הקלטתי בפלרפון. כמובן זיכוי שהובטח לי לא קיבלתי ותיעד הביקור והסכמים שנעשו אינם מופיעים בכרטיס. מדובר בכספים שנגבו מחשבון הפלאפון ולמרות פניות רבות אינן חזרו לחשבון.
אשמח לפרט את הדברים למי שמוכן לשמוע.
לפני שאני מגישה תביעה נגד פלרפון ודורשת את המגיע לי דרך בית משפט אני מוכנה לתת להם אפשרות לסגור את הדברים בפשרה.
מחכה לתגובה.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה