פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה משקרים מהרגע הראשון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשרה לאמא שלי נציגת מכירות של פלאפון, הציעה לה להעביר 2 מנויים לחברה
אמא שלי סירבה כי היא אמרה שאין אמת בדברים שהם מספרים , לאחר מספר שיחות דיברתי בעצמי עם הנציגה וכששמעתי את הפרטים זה נשמע לי מצויין, 3GB גלישה- במידה של חריגה יש האטת קצב, שיחות ללא הגבלה הודעות ללא הגבלה, כבר מהרגע הראשון שהגיעו כרטיסי הSIM של פלאפון התחילה הבעיה, 3 ימים 2 המנויים שהעברנו לא היו פעילים , נאצלנו להסתדרר ללא פלאפון במהלך החג(פסח) שניסינו לדבר עם החברה הם פשוט זרקו את האשמה על החברות הקודמות שהיינו ,כי פלאפון היא החברה הכי טובה ואין סיכוי שהיא טועה. לא קיבלנו על זה שום התייחסות נוספת משום גורם בפלאפון וזה איכזב נורא שככה מתייחסים ללקוחות חדשים בחברה.

בתאריך 2.5 נפתחה חשבונית חדשה וכבר ב 4.5 בשעה 17:25 קיבלתי הודעה על כך שניצלתי 75% מנפח הגלישה ( 3GB)- זה אומר שביומיים ניצלתי כ2GB ו 250MB (בערך) כמובן שהיומיים האלה שעברו מתחילת החשבונית ועד הודעה זו היו ימי שישי שבת , רוב הזמן הייתי בבית תחת WIFI ולא דרך הגלישה הסלולרית של פלאפון. דבר זה הייה ניראה לי מוזר מאוד, ניסיתי להתקשר לחברת פלאפון אך הם היו סגורים בשל ערב יום הזיכרון , אמרתי אוקיי אני יתקשר יום למחרת בבוקר , עוד לפני שהתקשרתי קיבלתי הודעה שניצלתי 95% מנפח הגלישה!!! 95% .( גם לאחר הודעה זו לא היה עם מי לדבר בשל יום הזיכרון, ולמחרת אותו דבר יום העצמאות ) היום שסוף סוף הצלחתי לדבר עם נציגה מהחברה (אחרי 45 דקות המתנה) גיליתי שפלאפון כרגע החליטה שהיא משנה את ההסכם וחוסמת את האפשרות לגלישה סלולרית, ושאין מה לעשות עם זה רק לשלם יותר , הנציגה בתיה מצוות שירן אמרה לי שבגלל שבפלאפון יש את הגלישה הכי מהירה זה לוקח יותר שימוש בחבילת הגלישה , דבר שהכעיס אותי מאוד וגורם לי לרצות להתנתק רק בגלל השקרים הרבים שאני בתור לקוח חדש בפלאפון צריך לקבל מהם, כרגע אני ללא אינטרנט (אם אני לא נמצא בבית) למשך שאר החודש בגלל החלטה של פלאפון , שנת 2014 זה פשוט בושה! בושה שמשקרים ככה לאנשים בפנים .!!


מקווה לקבל יחס הולם בעקבות פנייה זו
תודה .
עלבון סוג הנזק :
הסבר מדוייק ותיקון האכזבה מהחברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה