|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח |
נושא התלונה: |
רונן יצחק |
שם/כינוי: |
יום ראשון 01 יוני 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
סלקט בע"מ ת.ד. 286 |
כתובת: |
קניון עזריאלי חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
נכדתי שירין *** ת.ז. 203***329 ברשותה מכשיר של חברת פלאפון,שמספרו 0506-****92.נקלעה לתסבוכת כספית וצברה חוב של 18,712.20 ש"ח.מתוך רצון להימנע מטיפול משפטי הסכמתי לשלם את החוב בסך של 500.00 ש"ח מדי חודש. סיכמתי על כך עם פקידת הקבלה שישבה בפתח האולם.והנה בעיון בדף החיוב של הבנק מסתבר שהפקידה הטעתה אותי וחייבה אותי במלוא הסכום.יש לציין שאני גימלאי החי על גימלה ואין לי שום יכולת כספית לשלם את הסכום במלואו.
זו הטעייה מרושעת של הפקידה ועל כך אבקשכם לטפל בתלונתי לפני החיוב שיהא ב-01.07.2014.תודה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פירעון החוב כפי שסוכם דהיינו:500.00 ש"J מדי חודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|