פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בבעיה!!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לנציג חברת פלאפון שלום,

ארוסתי ואני רוצים לשתף אתכם בסיפור מתמשך טעון ברגשות אכזבה ואף תחושות מרמה.
לפני שנה וחצי רכשנו מכם את המכשיר Samsung 640 בדוכן השירות שלכם הנמצא ברשת בנה ביתך שבגעש. איש המכירות (שעד כמה שידוע לנו, כבר לא עובד אצלכם בחברה) הבטיח באותה עת שהוא יכול לסדר לנו מסלול עובדים טוב מאוד- 3 יעדים נבחרים, שיחות מוזלות לכל היעדים, מכשירים התומכים בדור השלישי, אפשרות להעברת זיכרונות ועוד הרבה סיפורים ומעשיות. בנוסף הבטיח שאם אביא 6 אנשים שירכשו מכשירים, נקבל במתנה (כחלק מהמבצע) דיבורית לרכב אחת, חינם. איש המכירות שלכם נשמע לנו די אמין ולכן החלטנו לרכוש 2 מכשירים מהדגם הנ"ל. בנוסף שכנענו מספר חברים שהמסלול די טוב ולכן כדאי להם לעבור לחברת פלאפון ולרכוש מכשיר חדש. באותו זמן רכשנו בסה"כ 8 מכשירים !!!
כשפנינו לנציג השירות, לקבל את הדיבורית המובטחת, הוא השיב כי אזל המלאי ועלינו לפנות לנק' שירות שבחדרה (מקום מגורי)... פנינו לנק' השירות ושם נאמר לנו כי הדבר לא ייתכן ונאלצנו לשלם 80 ש"ח כ"א עבור דיבורית... ודרך אגב, הפלאפון לא תומך ב-Video Phone כפי שהובטח, על אף שהנציג הראה לנו מדבקה קטנה על הפלאפון הרשום עליה "3G". מרגע זה הבנו שמדובר בבלוף אחד גדול, שאיש המכירות עשה כדי לקבל את עמלות המכירה שלו.
לאחר מספר חודשים הפלאפונים התחילו לעשות בעיות: אין קליטה, ניתוקים, בעיות בפונקציונאליות של המכשיר, המכשיר נתקע ועוד הרבה סיפורים. פנינו לשירות התיקונים שבחדרה, ושם נאמר לנו שעלינו לבצע עדכון גרסא ואז הכול הסתדר... עשינו עדכון גרסא 4 פעמים, הוסיפו סיכוך לאנטנה, מכשיר אחד הוחלף לחדש ובאמת עכשיו אין כמעט ניתוקים ובכל זאת למכשירים יש בעיות קליטה: לא שומעים טוב (אם בכלל) וצריך לדבר חזק למכשיר. בנוסף, לעיתים קרובות כשמכניסים את הפלאפון לדיבורית בזמן שיחה, המיקרופון משתתק והצד השני לא שומע כלום.
ברצוננו לציין כי הבעיות מ ש ו ת פ ו ת לשני הפלאפונים ולא מדובר בפלאפון אחד.
שוחחנו עם אחד החברים שלנו שקנה אף הוא את המכשיר, והתברר כי גם הוא מאוכזב מאוד ממנו מאחר והוא סובל מאותם הבעיות. הבנו שדגם המכשיר לא טוב.
ביום שישי האחרון, פנינו ביחד לנק' השירות בחדרה והסברנו את הבעיות שיש למכשירים ומאחר והקנייה הזאת לא הייתה מוצלחת מראשיתה וכי אנו מאוכזבים מ א ו ד מהרשת ומאופן הטיפול, ביקשנו להחליף לדגם אחר ולא אכפת לנו לקבל מכשיר מיושן יותר, העיקר שניפטר מכל הבעיות של המכשיר ושלא נצטרך להגיע שוב לנק' השירות (ולבזבז שעתיים יקרות בכל פעם). לאחר שאחראית הסניף ונציגת השירות ניסו להסביר לנו שהמכשירים תקינים לגמרי מאחר ואחוז השיחות שלא מתנתקות מגיע ל- 97.3%, הרי יצאנו אידיוטים בסופו של הסיפור וכמובן נענינו בשלילה לבקשותינו.
חשוב לציין שאכן השיחות לא מתנתקות ,אבל כאשר מדברים בפלאפון ברוב המקרים לא מתנהלת שיחה כראוי (אי אפשר לשמוע את הצד השני) ובמקרה כזה אנו מבצעים את הניתוק של השיחה ולכן זה לא נחשב כניתוק של חוסר קליטה.
נאמר לנו כי החברה לא מבצעת החלפת דגם אלא רק החלפת מכשיר מאותו דגם בלבד (נדגיש כי אופן טיפול זה כבר בוצע)!
ששוחחנו במקביל עם טכנאי ונציג שירות שאנו מכירים (כחברים) העובדים בחברה ונאמר לנו שהחברה מכירה בבעיות של המכשיר מדגם זה (Samsung 640) ובכל זאת לא יחליפו את הדגם מאחר והחברה אינה נוקטת במדיניות זו כאמצעי לשימור לקוחות, בנוסף נאמר שאם היינו מקבלים בתשלומי הפלאפון סכום של 700 ₪ ומעלה, היו מתייחסים אלינו ביתר רצינות.

לסיכום: ברגע זה ממש עומדת באפשרותנו עסקת חבילה משתלמת מאוד בחברת אורנג', ולכן אנו שוקלים להתנתק מהרשת וכי זהו הניסיון האחרון שאנו מנסים לטפל בבעיות.
אנו מצפים מכם, כחברה אחרית וגדולה לטפל בפנייתנו זו ולפתור את הבעיות המפורטות לעיל.
ברצוננו לציין כי זהו הצעד האחרון לפני שנפרסם מכתב זה מכיוון שאנו לא יודעים למי לפנות עוד.

בברכה ותודה מראש
שלומי ומאיה.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' דויטש בקשר לפנייתה ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה