פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
חברת פלאפון משווקת באתר האינטרנט שלה חבילות תקשורת לחו"ל (בכתובת http://www.pelephone.co.il/digital/3G/Corporate/digital/store/plelephoneabroad/abroad_buy/.aspx ). במסגרת חבילות "Travel" מופיעות שלוש חבילות. אחת מהן מציעה גלישה בלבד לפי תעריף יומי קבוע וללא תשלום חד פעמי. כשלוחצים על "למידע נוסף" בחלון חבילת הגלישה נפתח חלון נוסף עם התנאים. בתנאי הראשון כתוב: "החל מתאריך 1/3/2015 תעריף דקת שיחה ישירה לישראל תוזל מתעריף של 5 ₪ ל- 89 אג' במדינות נבחרות". צרכן הקורא את התנאים מבין שבמסגרת חבילת גלישה מוצע התעריף הנ"ל אך נציגי חברת פלאפון חושבים אחרת. לטענת החברה תנאים אלו שייכים לחבילת TRAVEL+ ובכדי לממש אותם יש לשלם תשלום חד-פעמי של 69.9 ש"ח בנוסף לתשלום היומי עבור חבילת הגלישה - תשלום אשר אינו כתוב בפרטי החבילה. החברה מסרבת לכבד את הטקסט המפורסם באתר ודורשת תשלום חד פעמי בנוסף לתשלום היומי ולכן יש כאן הטעיה של הציבור.
כספי סוג הנזק :
כיבוד הטקסט המפורסם באתר והתנהלות כדין פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה