פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכומים גבוהים מעבר להסכם בינינו על שירותים שבמפורש כתוב בהסכם שהם בחינם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך16.11.2014 הגעתי להסכם עם חברת פילפון דרך הנציג הטליפני שלהם על ארבע מנויים . החבילה כוללת שיחות +SMS וחבילת גלישה 3 גיגה בסכום 69 ש"ח לכל מנוי וקבלתי הטבה שירות תיקונים למשך 3 חודשים בעלות 0 ש"ח לשני מנויים 0505****03 + 05*****5 וזה כתוב בחוזה שיש לי העתק ממינו להפתעתי בחשבונית הראשונה שקבלתי ומתיחסת לתקופת ריכוז 22.11.14 עד 24.12.14 אני מחוייבת בסכום 23.95 ש"ח למנוי ראשון ו 34.94 ש"ח לשני ועוד סכום 37.8 ש"ח על הגדלת נפח גלישה שלא בקשתי פניתי למוקד לכל הזמן מרחו אותי בסום נמאס לי ועברתי לחברה אחרת
כספי סוג הנזק :
החזר כספים ופיצוי על עילבון ועוגמת נפש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה