פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום חוזה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏מרץ ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ3 חודשים התקשרה אליי נציגה שלכם והייתה מאוד נחמדה והצליחה לשכנע אותי לעבור אליכם מסלקום שהייתי מנויה.
אציין שמדובר ב2 קווים פרטיים + 5 עסקיים, כאשר ציינתי בפניה בבירור שאם לא כל חמשת הקווים העסקיים לא יעברו לפלאפון מסלקום, אין לי שום רצון להשאיר את זה חלק בסלקום וחלק בפלאפון, לכן העסקה תבוטל אם לא יסתדר לחבר את כולם.
הנציגה אמרה שאין שום בעיה ואמרה שצריכה לבדוק אם המכשירים תומכים. אמרה שהפרטיים תומכים ולגבי הקווים עסקיים יש מכשיר אחד שלא תומך...סגרנו שאני אשלם 150 ש"ח על המכשיר ה"חדש" שהוא פשוט אבל תומך ואת זה הנציג יביא אותו ביחד עם הסימים ללא תשלום (הנציגה ציינה שנקבל זיכוי של 50 ש"ח בחשבונית הראשונה- לא רק שהם חינם אלא גם נזוכה ב50 ש"ח)...בינתיים הנציג בא והחליף את הסימים...אממה, מסתבר שיש עוד מכשיר שלא תומך...וזה קורה אחרי שהנציגה כבר בדקה את המכשירים... אז הבחורה (אלינוי) התנצלה ואמרה שנקבל מכשיר נוסף ללא עלות מצדנו ושממש לא נעים שזה מה שקרה... אבקש לציין שהיה לי מאוד חשוב להבהיר לה ולמנהלה (בן) שהקווים העסקיים מאוד חשובים ואסור להשבית אותם אפילו לא ל5 דקות... מיותר לציין שהשביתו קו חשוב ביותר ליום שלם, ובסוף נאלצתי לקנות סים מסלקום כדי לתקן את הקו בינתיים עד שמפלאפון אמורים להביא את המכשיר החדש ולסדר את הבעיה.... אלא שבינתיים עבר יום יומיים, שבוע שבועיים, חודש, חודשיים ואין לי עם מי לדבר בחברת פלאפון: הבחורה - מסתבר שפוטרה . והמנהל שלה בן, ברוב חוצפתו לא עונה לי לטלפונים, להודעות, כלום. דיברתי עם בחורה אחרת בשם דיאנה שאמרה שתעזור וגם היא בשלב כלשהו אמרה שהיא לא קשורה לזה, היא רק העבירה את זה הלאה למנהלים ולא יכולה לעשות כלום עם זה.כפי שבטח אתם מבינים, עוד לא קיימתם את החוזה ביננו, אגב הכל מוקלט וגם יש הודעות בוואטסאפ. מס' טלפון של אלינוי - הבחורה שסגרתי איתה את הדיל הינו : ; 0506368482 המכשיר של העבודה בפלאפון 0548498189 (יש גם הקלטת שיחה) בן-המנהל שלה 054-5517684. דיאנה - בחורה נחמדה שרצתה לעזור וכנראה שלא הצליחה 054-5878418 - היא רק העבירה את התלונה לדרג בכיר יותר.
מבקשת לקיים את החוזה כפי שנסגר. מבקשת להביא את המכשירים כפי שהובטח ולהעביר אותם לפלאפון, כאשר על כל מכשיר אמורים לשלם 49או 50 ש"ח. ז"א על 5 מכשירים עסקיים אמורה לצאת חשבונית 250 ש"ח ולא כמו שיצאה עד עכשיו במיוחד שלא כל הקווים מחוברים עדיין לפלאפון.על 2 הקווים הפרטיים אמורה לצאת חשבונית של 100 ש"ח בלבד.
מבקשת פיצוי על החודשיים-3 שעברו ותישאו בהוצאות לסלקום והייתי מבקשת אפילו על עוגמת הנפש שנגרמה לנו. הריצה לסלקום עבור סים חדש כי המכשיר לא עבד... הזמן שאנו ממתינים בשביל השלמת העסקה וחיובים לא נכונים.
בזבוז זמן, עצבים, עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיים עסקה + פיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה