פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהצעה הטלפונית של נציגת השירות נושא התלונה:
זהבי נעמי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
בחורה בשם סיון התקשרה אליי והזדהתה כנציגה של פלאפון, והציעה לי להתנייד אליהם ב59 ש"ח לחודש.
עניתי לה שאני משלמת כרגע 49 ש"ח בחברה אחרת ואם יסכימו לסכום זה אעבור אליהם.
היא חזרה אליי למחרת ואמרה שקיבלה אישור מהמנהל שלה לנייד אותי ב49 ש"ח, וביצענו את העסקה, וביקשתי ממנה שתשלח אליי במייל את החוזה.
היא אמרה שהיא תבקש מחברת פלאפון שישלחו, והגיע אליי הביתה חוזה כללי בלי סכום בכלל.
יצאתי מתוך נקודת הנחה שזו חברה גדלה שלא תרמה אותי, ולכן לא חזרתי אליהם בעניין החוזה.
החשבון הראשון הגיע בסכום של 49 ש"ח, אך על חודש חלקי, והנחתי שתהיה התחשבנות וזיכוי בחשבון הבא.
החשבון השני הגיע על חודש מלא בסך 59.90 ש"ח.
מיד התקשרתי לשירות של פלאפון וביקשתי הבהרות, הם טוענים שאין שום תיעוד להסכם כזה, אמרתי שיקשיבו לשיחה המוקלטת מה27.4 היום בו הצטרפתי.
הם מאידך טוענים שאלה שצירפו אותי אלה סוכנים שנותנים שירות לפלאפון, ולכן השיחה לא מוקלטת.
גם סיון מושכת אותי עם תשובה שעדיין לא דיברה עם המנהל שלה, בקיצור נראה שזה תרגיל עוקץ שגורם לי לעוגמת נפש.
אבקש התייחסות מהירה בנידון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה