פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה וגניבה נושא התלונה:
בן-פז משה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב. הצטרפתי לחברת פלאפון עם שני מנויים ב 7/6/15 לאחר שהובטח לי מסלול של 39 שח למנוי, סים חינם ומשלוח חינם. פניתי ב 13/7 למוקד השירות בשאלה למה מופיע לי חיוב של 49 שח למנוי? נאמר לי שזה מה שמעודכן והנושא יבדק . עוד נאמר לי באותה שיחה כי אני מחוייב על שני הסימים 50 שח כל אחד( או 55, לא זוכר) ועוד על המשלוח גם סכום דומה (55) למרות שהובטח לי כי הנל יהיה בחינם. אז אחרי שדניאל רשמה את תלונתי היא הבטיחה לחזור אלי עד ה 15/7! וראו זה פלא, עדיין לא חזרו אלי!!!
היום 20/7 התקשרתי שוב וסובבו אותי בין נציגים 40 ד' כשכולם טוענים שחייבים לחכות לתגובה מהמחלקה וכרגע אין תשובה וצריך להמתין.
בינתיים חוייבתי כבר בחשבונית עם סכום של 49 שח למנוי ועוד חילקו את ה SIM ל 10 תשלומים (כנראה בשביל שלא אבחין שהוא מחוייב)! הם פשוט גנבים!
אני דורש את כספי בחזרה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
כסף בחזרה ועמידה בהתחייבות! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה