פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יעדים נבחרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
בחודש אוקטובר רכישתי מכשיר של הטבת עובדי בזק שבו הובטח לי שאני יכולה לשנות את היעדים הנבחרים שלי כל זמן שארצה דרך אתר האינטרנט של החברה ללא עלות ולדבר ביעדים שלי חינם!!!!!! (נשמע מבטיח לא) ואם אני מתקשרת למוקד השירות אז פעם בחודש חינם ואם יותר מפעם בחודש זה כרוך בתשלום של חמישה שקלים... כל זה נאמר לי גם ע"י המוקדניות בשירות הלקוחות לפני שרכשתי את המכשיר וגם אצל המשווק וגם בתחנות השירות.....
אך לאחר כמה חודשים שאני מחוברת גיליתי שאני לא יכולה לשנות יותר את היעדים הנבחרים שלי באינטרנט מתי שרק ארצה אלא אני משנה אומנם,אך זה מתעדכן רק בתחילת החשבונית הקרובה (זה לא החוזה שנחתם מולי)
לאחר שיחה עם מנהלת השירות הובטח לי שעושים את כל הפעולות על מנת להחזיר למבצע של עובדי בזק את ההטבה לאינטרנט בהקדם האפשרי, ואם אני רוצה לשנות את היעדים שלי עלי להתקשר למוקד השירות בינתיים.
למרות ההבטחות שעובדים על מנת להחזיר את ההטבה אתמול התקשרתי למוקד על מנת לשנות את היעדים שלי גיליתי שאין באפשרותי לשנות את היעדים גם לא במוקד השירות מתי שרק ארצה אלא זה יתעדכן עם תחילת החשבונית הבאה שלי.
לאחר שיחה עם מנהלת שירות לקוחות הסבירה שלי שזאת החלטת חברת פאלפון ואי אפשר לשנות זאת אני מרגישה שאני רומיתי אם לי יש התחיבות כלפי חברת פאלפון למשך 3 שנים איפה ההתחיבות שלהם לא לשנות את תנאי המבצע שלי גם....
כספי סוג הנזק :
להחזיר את ההטבה... פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר - אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פניית גב' לב טופלה על ידי נציגי חברתנו ונמסרו לה תשובות בנושא פנייתה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה