|
|
|
|
|
|
עבודה בעיינים |
נושא התלונה: |
שוקאריץ אתי |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני משלם כל חודש על מסלול עם פנים אירגונית שעולה לי 124 שח ואני אמור להתקשר בחינם לכל המנוים שלי בעסק + 3 מספרים של בזק או פלאפון חינם
אחרי חצי שנה אני מגלה שהם גובים את התשלום כמו שסיכמנו אבל מחייבים אותי על
השיחות למנוים אללו שאמורים להיות חינם כשדיברתי עם פלאפון הם החזירו לי את הכסף לאחר בירור שנארך חודשים ללא ריבית של כל אותם השמונה חודשים
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר- אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
פניית גב' שואקריץ טופלה על ידי נציגי חברתנו כבר בחודש ספטמבר 2005 ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך במוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|