פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיינים נושא התלונה:
שוקאריץ אתי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני משלם כל חודש על מסלול עם פנים אירגונית שעולה לי 124 שח ואני אמור להתקשר בחינם לכל המנוים שלי בעסק + 3 מספרים של בזק או פלאפון חינם
אחרי חצי שנה אני מגלה שהם גובים את התשלום כמו שסיכמנו אבל מחייבים אותי על
השיחות למנוים אללו שאמורים להיות חינם כשדיברתי עם פלאפון הם החזירו לי את הכסף לאחר בירור שנארך חודשים ללא ריבית של כל אותם השמונה חודשים
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
פניית גב' שואקריץ טופלה על ידי נציגי חברתנו כבר בחודש ספטמבר 2005 ונמסרו לה תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך במוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה