פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הכפלת דמי השימוש שלא בצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
SolarWat סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי רום *****, מספר מנוי 054-*****.

אני לקוח פלאפון מזה כשנה, בהם עלות השירות שהוסכם עליו הינו 50 ש"ח. בחשבון הסלולרי שהגיע היום, עולה שפלאפון הכפילה את דמי המנוי ל-100 ש"ח, ללא הסכמתי וללא הודעה. אדגיש כי אף שוחחתי לאחרונה עם נציג טלפוני של פלאפון, לגבי מנוי זה, אולם הנציג לא העלה כלל כי מחיר השירות עלול לעלות. אני מבין כי פלאפון נוקטת ב"שיטת מצליח" על מנת לחייב אותי בסכום כפול בלי שאסכים או אשים לכך לב.

ברצוני לציין כי בסמוך להצטרפות, פלאפון ניסתה לרמות ולחייב אותי שלא בצדק בכאלף ש"ח. לאחר מסכת טרטורים ומאבקים הודו נציגי פלאפון כי התנהלותם היתה פגומה ושהצדק כולו איתי, ולפיכך החזירו לי את כל הסכום הנדון, כ-1000 ש"ח. כפיצוי על עוגמת הנפש, הציעו לי את השירות הסלולרי בדמי מנוי מופחתית של 50 ש"ח.

עושה רושם כי פלאפון מנסה שוב לגבות סכומים שלא בצדק, ולהכפיל את דמי השימוש לטלפון הסלולרי בלי לבקש אישור ובלי ליידע אותי, כמעשה גנב בחושך. לפיכך אבקש כי דמי השמוש יוחזרו לערכם של 50 ש"ח לחודש, וכי יושב לי ההפרש בדמי השימוש עבור חודש אוקטובר.

לטיפולכם המהיר אודה,
בברכה,
רום *******
כספי סוג הנזק :
השבת דמי השימוש לערכם הקודם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה