פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
מאיר אבהר  אביבה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בכל פעם שמחליפים יעד הם מחייבים וזה כבר מספר חודשים
חברת פלאפון יצאה במבצע לעובדי בזק אשר ההסכם היה שלוש יעדים חינם וניתן להחליף יעד אחת לחודש ללא תשלום בטלפון וכן החלפת יעד בכל רגע שיחפוץ האזרח, דרך האינטרנט וזאת ללא תשלום.
בתאריך 6.4.06 החליטה חברת פלאפון שתנאים אלא אינם מתאימים לה ואינם רווחים עבור החברה (כך נמסר על ידי נציגת החברה בשם עדי משיחה ביום 7.7.06) והחליטה לשנות (מה שנקרא הפרת הסכם, כלומר אי עמידה בתנאי הסכם) חברת פלאפון החליטה לחייב את המנויים שלה בגין החלפת יעד נבחר דרך האינטרנט במידה והוא הוחלף שלא במועד הוצאת החשבונית.
ענין זה מאוד מקומם ואף מכעיס משום שנרכשו פלאפונים במיוחד עקב תנאים אלה ונכון להיום חברת פלאפון משנה על דעת עצמה את התנאים ומחייבת לקוחות שלה . רצוי ומומלץ להביא לידיעת כל הלקוחות של חברת פלאפון שידעו שאם חשבונותיהם גבוהים זה אף בנוסף בגין שינוי זה . לא פעם אחת ביקשתי לשנות יעד שלא בתאריך הוצאת החשבונית למרות שמגיע לי על פי ההסכם ונאמר לי כי אני אחוייב בחשבון.
אין זה הוגן שמעצמה כגון פלאפון תעשה את שעולה על דעתה, מתי שהיא רוצה ללא כל התחשבות ועל פי שיקוליה הריווחים ומבלי לקיים הסכם או לעמוד בו. ומנגד להגיש תביעות בבתי משפט כנגד מנויים שמפרים הסכם.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי לאלתר וכן עמידה בהסכם , שכן אם לא מתאים פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם הלקוחה בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה