פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלא טופלה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-13.6.06 פניתי דרך האתר בתלונה לחב' פלאפון. לצערי הרב היום נכנסתי לבדוק את מצב התלונה והופתעתי לגלות כי נרשם באתר כי התלונה טופלה לשביעות רצון הלקוח.
הנני מתקוממת על כך שלא רק שלא פנו אליי מחב' פלאפון לאחר ששלחתי את התלונה דרך האתר, אלא אף התקלה עדיין קיימת.
כספי סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
בהמשך לתגובתנו לתלונה מספר 10138 כפי שצויין פניית גב' חייט טופלה בתאריך 15.6.06 על ידי מיכל אחראית פניות לקוחות של חברתנו בעקבות מכתב ששלחה לחברתנו באותו נושא ואף נוצר עמה קשר נוסף בתאריך 25.6.06 בנושא פנייתה. לגב' חייט נמסרו תשובות מחברתנו בנושא פנייתה.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה