פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת אישה מבוגרת בתחנת שירות של פלאפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים כתובת:
נצרת עילית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם בשמה של אימי .
אימי אישה מבוגרת שמתקרבת לגיל 70

בסוף נובמבר אימי הגיעה אל נקודת שירות של חב׳ פלאפון בנצרת עלית וזאת על מנת לבקש הוזלה בחבילה החודשית .
על אימי״עטה״ באגרסיביות נציג של חברת פלאפון בשם שובל אשר לדבריו הבטיח להוזיל לגב׳ את החבילה החודשית מסכום של - 69 שקלים ל-59 שקלים לחודש (הפרש של 10 שקלים לחודש) ואף הציע לה הטבה שני מכשירי טלפון בחינם כ״מתנה״ לדבריו !!!!
אימי שאלה אותו האם הוא בטוח במתנה שלו והאם לא תצטרך לשלם על המכשירים ותשובתו הייתה חד משמעית ״אף פעם לא - ועל מתנה לא משלמים״ !
בתום השירות שובל נתן לגב׳ רחל בן שבת מקבץ טפסים אשר עליהם התבקשה לחתום . הגב׳ שאלה את שובל על מה היא חותמת ושובל טען שזה בסך הכל על שינוי החבילה .
הגב׳ שהאמינה שהנציג לא ״מסדר״ אותה וחתמה על הטפסים אך משביקשה העתק נאמר לה שאין לה צורך בהעתק כי זה נועד רק לתיעוד פנימי.
הנציג ציין שאת החשבונית החדשה עם החבילה החדשה היא תקבל בינואר.

אימי קיבלה את הדברים כפי שהם ועזבה את המקום כאשר בידיה שני מכשירים שניתנו לה כ״מתנה״ וללא העתק הטופס עליו חתמה.

יותר לציין כי החשבון שהגיע לאחר ה״הוזלה״היה גבוהה אף מהסכום שהיה לפני ההוזלה עצמה וזאת בעקבות הנוכלות של החברה שגבתה סכום חודשי על ה״מתנה״ שניתנה לאימי . (יותר לציין שסכום זה מחייב אותה ל36 חודשים !!!!)

לאחר שאימי עלתה על התרמית וגילתה שלמעשה היא משלמת על המכשירים שקיבלה ב״מתנה״ היא ביקשה להחזיר את המכשירים אך נאמר לה על ידי נציגי חברת פלאפון כי אין באפשרותה להחזיר את המכשירים כיוון שעברו 14 יום .
אימי לא מעוניינת ואין לה צורך במכשירים אלו. לאחר דין ודברים אין סופי ומייגע עם החברה הוחלט בפניות הציבור בפלאפון ״לעשות לה טובה״ ולפתור אותה ממכשיר אחד (מה שמעיד על הודאה בכך שהחברה למעשה הונתה אותה) וזה אומר ביטול עיסקה אחת של מכשיר אחד (מתנה שהסתברה כעסקה) .
לאחר מכן אימי החזירה מכשיר אחד לפלאפון באותו סניף בו קיבלה את המכשירים .

אימי שלחה מכתב נוסף לפניות הציבור בפלאפון . בעקבות המכתב חזר אליה מנהל הסניף של פלאפון שבו הגיעה לשנות את החבילה , שמו של המנהל הינו יוסי מלול .
יוסי מלול טען בפני הלקוחה שהוא מצטער על עגמת הנפש אותה היא תיארה במכתב וכפיצוי תקבל הלקוחה 210 שקלים אשר יעמדו כנגד השימוש שלה בטלפון . (פיצוי אותו מעולם היא לא ראתה / קיבלה או שהיה לו איזשהוא רקורד!)
אך בזה לא תמה ההונאה....
בשיחה עם מנהל הסניף , המנהל הודיע לאימי ששובל (הנציג שהונה אותה) הבטיח שהיא לא תצטרך לשלם על המכשירים כלל ולכן החשבון ישאר כפי שהוא (שזה שקר כמובן) והמכשירים יכללו בחשבון שלאחר ה״הוזלה״ (59 ש״ח על הכל) כולל מע׳מ אך כנגד כך ש״לא תצטרך לשלם״ גם ביקש מהלקוחה לבטל את התלונה על שובל וכל זאת בתמורה להבטחה שהדברים שנאמרו בשיחה (קרי סיכום שיחה) ישלחו אליה באופן כתוב למייל ובכך תהיה לה ערובה שלא תצטרך לשאת בעלות המכשירים שניתנו לה במתנה.
סיכום השיחה מעולם לא הגיע אל האימייל של אימי או לתיבת הדואר שלה כפי שהובטח וזאת על אף שהיא עמדה במילתה וביטלה את התלונה על הנציג.
החשבון הגס המנופח הינו על מכשירים שדחף הנציג לאימי בעורמה רבה זאת על אף שציין שהיא לא תצטרך לשלם על המכשירים.
הטופס עליו חתמה במעמד שינוי החבילה וקבלת ה״מתנה״ מעולם לא ניתן לה - מה שמהווה בפני עצמו הונאה על גב הלקוח והסתרת מידע .

כמו כן יוסי מלול ביקש לפגוש את הלקוחה בסניף ולא הסביר מדוע הוא מבקש זאת (דבר אשר אינו מקובל כלל מבחינה אתית) .

יותר לציין כי אתמול הגב׳ קיבלה חשבון וחשכו עינינו !!!
החשבונית הנוכחית 65.02 ש״ח + הודעה על כך שחשבונה יחויב בסכום 54.30 ש״ח עבור המכשירים .

אנו רואים בחומרה מעשה זה ואנו רואים בחומרה את היחס המכוער והבריוני שלקוח של 16 שנה בחברה שמחשיבה את עצמה לחברה מקצועית , אמינה וידידותית .
לאור השתלשלות העיניינים הנ״ל ולאור העובדה שהיה כאן מעשה הונאה חמור וניצול תמימות לב של לקוחה נאמנה אך מבוגרת באופן גס וברוטאלי לכל דבר ועניין ואשר נעשה בתחכום רב נגד אימי החלטנו לפנות שוב לפני נקיטת הליכים נגד החברה וזכינו להתעלמות מוחלטת מהחברה. שלחנו מכתב בפקס , בדואר ובמייל ולא התקבלה שום תגובה.
ניסינו להתלונן גם בשירות הלקוחות הטלפוני ו״זכינו״ לשיחות שאיכשהוא ״התנתקו״ באמצע הטיפול ואף אחד לא חזר אלינו.

החוצפה , הבריונות , האינוס והניצול של הלקוחות החלשים והתמימים על ידי חברת פלאפון הינה ברוטאלית ודוחה אשר חוצה את כל גבולות המוסר.

אימי מותשת מכך שטרטרו והונו אותה ואף החלה הידרדרות במצבה הבריאותי חרף עגמת הנפש הקשה שנגרמה לה בעקבות החוויה הנוראית הזו .

אנחנו מבקשים לבטל לאלתר את ההסכם שאימי הוחתמה עליו במרמה על כל המשתמע מכך ולא רוצים שום קשר עם חברת פלאפון עכשיו או בעתיד.
לא נחדול עד שיעשה כאן צדק גם אם נגיע לערכאות משפטיות .

אציין שהעברנו את אימי לחברה אחרת לאחר שפלאפון התעלמו מפניותינו .



עגמת נפש ונזק בריאותי סוג הנזק :
הפסקת החיוב על המכשיר שניתן כ״מתנה״ וקבלתו בחזרה בחברה והפסקת החיובים וכל התקשרות נוכחית /עתידית עם החברה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה