פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחיבות נושא התלונה:
צוקרמן יוסי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של החברה מזה 9 שנים אשר משלםלאורך כל התקופה שירות תיקונים כולל.
בתאריך 6.7.06 אבד המכשיר שלי מדגם SAMSUNG 650 אשר נירכש לפניי כ 5 חודשים. מיד כאשר גיליתי כי המכשיר אבד יצרתי קשר אם מוקד פלאפון ונאמר לפנות לתחנת שירות לקבלת מכשיר אחר.
היגעתי לתחנת השירות בחדרה וקבלתי מכשיר משוקם בצבע כחול מכיוון שלא היה מכשיר בצבע כסף כמו שהיה לי.(ברשותי מכשיר נוסף מאותו דגם בצבע כחול אשר נירכש לפניי כ2 חודשים מתוך כוונה שלא אתבלבל בין המכשירים)הסכמתי לקבל את המכשיר מחוסר בררה.
למחרת גיליתי כי הבטריה במכשיר אינה מקורית של SAMSUNG אלה של רונלייט
פניתי שוב אל המוקד הטלפוני * 166 בשעה 11.11 ונציגכם אמר לי מפורשות כי אני זכאי לקבל בטריה מקורית של SAMSUNG .וכי הוא יציין זאת על המסך.
בתאריך 9.7.06 הגעתי שוב לנקודת השרות שלכם בחדרה. והופנתי למחלקה הטכנית.לחר שהסברתי לנציגתכם את מטרת בואי היא השיבה שאין אתם מספקים בטריה של SAMSUNG וניסתה ל"תפוס" את הנציג שהבטיח לי בטלפון אך ללא הצלחה .לחר מכן הופנתי למנהלת בשם ליטל לאחר שהסברתי גם לה את מטרת בואי ניסתה להסביר לי גם כן את אותו הסבר והפנתה אותי לחוברת הסבר לגביי שירות תיקונים .וכי הנציג שהבטיח לי סוללה של SAMSUNG טעה.
הראתי לה כי מצוין בחוברת ואני מצטט"הסוללה במתנה למנוים בשירות מעל 3 שנים
הינה סוללה מחודשת שתינתן במקרה שלאובדן/גניבה בלבד"
מדובר על סוללה "מחודשת" ולא תחליפית.
לבסוף עזבתי את נקודת השירות כשעתיים לאחר הגעתי ללא הסוללה מכיוון שלא היה?
הובטח לי יצרו איתי קשר ועדיין מחכה .
בנוסף על הסוללה שקיבלתי רונלייט מחודשת יש אחריות עד 01.07 נאמר לי ע"י המנהלת ליטל כי במידה ואקבל בסוף סוללה של SAMSUNG היא תהייה ללא אחריות
הדבר נעשה עלמנת להפעיל עליי לחץ על מנת שאשאר עם הסוללה של רונלייט.
כך לא מתיחסים ללקוח נאמן של החברה אשר במשך 9 שנים שילם על שירות תיקונים כולל וברגע האמת "משחקים איתו" אתם גורמים לי להיצטער על כך שנשארתי לקוח בחברתכם ועל כך שרכשתי מכשיר נוסף.בכסף ששילמתי במשך 9 שנים היתי יכול לרכוש מ"ס מכשירים ולא אחד.
ואם כל הכבוד אני לא צריך לשלם על טעויות של הנציגים שלכם.
על הטעויות שלי אני משלם כמו להיות לקוח של חברתכם. ועל כך שרכשתי מכשיר נוסף.
על כן אבקשכם לספק לי סוללה של SAMSUNG עם אחריות כפי שמופיע על סוללת הרונלייט עד 01.07 כמו כן אבקש פיציו על עוגמת הפש שניגרמה לי ועל ביזבוז הזמן
לקבל סוללה של SAMSUNG אם אחריות עד 01.07 + פיצוי ע פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אסף - אחראי פניות לקוח שם ותפקיד:
מר צוקרמן טופל על ידי אחראי פניות לקוחות לשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות שלנו
166* או 050-7077766.

בברכה,
פלאפון תקשורת בע"מ.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה