פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שאינה מטופלת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני שוב פונה עם אותה בעיה, לאחר שפניתי דרך האתר לא קיבלתי שום טיפול בבעייתי ולא יצרו איתי קשר. לטענתם מיכל יצרה עימי קשר אך זה היה דרך נסיון בדרך נוספת לפתור את הבעיה אך לצערי הבעיה לא נפתרה, וגם מיכל שהתקשרה לברר לגבי הבעיה יודעת שהתקלה מתמשכת ולא נפתרה. בפנייתי לחב' דרך האתר לא זכיתי לכל מענה ולשום תגובה, ולעצום עין ולהגיד שהחברה טיפלה לי בתקלה זהו זלזול גדול בלקוח. כיום המצב שאינני יכולה להוציא שיחות מהפל' ולא לקבל שיחות ולנהל שיחה יותר ממס' דקות מועט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להתייחס בצורה רצינית לבעייתי ולפתור את העניין סופי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
,תמר- אחראית פניות לקו שם ותפקיד:
כפי שציינו פניית גב' חייט טופלה ונמסרו לה תשובות בנושא. במידה ועדיין קיימת תקלה במכשיר גב' חייט מוזמנת לפנות למרכז השרות של חברתנו לבדיקת המכשיר.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה