|
|
|
|
|
|
הטעיית לקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 09 אוגוסט 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שדרות בן גוריון 21 |
כתובת: |
אשקלון קניון גירון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הופניתי לקרביץ דרך חברת וואלה מובייל על מנת לקבל כרטיס סים עם שיחות בחו"ל. הגעתי לקרביץ יום לפני הטיסה שלי וביקשתי כרטיס כזה (במהלך השיחה מול הנציגים אף עלה כי אני טס למחרת) במקום נכחה נציגה ומנהל בשם רונן אשר הציעו לי חבילה בסכום של 29.90 ש"ח שיחות והודעות חופשי בחו"ל. לאחר הנחיתה הופתעתי לגלות כי אני לא מצליח להתקשר או לשלוח הודעות. מבירור איתם מהארץ גיליתי כי החבילה שקיבלתי היא לשיחות בארץ. מיותר לציין את עוגמת הנפש ואת החיובים שהגיעו מחברת פרטנר על השיחות וההודעות ללא חבילה. על אף העובדה שניסיתי לצמצם שיחות והודעות ונאלצתי לא להיות כמעט בקשר עם משפחתי בארץ. כשחזרתי לארץ חזרתי לרונן מקרביץ הוא לא הסכים לקחת אחריות ואף טען כי לא עלה בשיחה בשום שלב שאני צריך שיחות לחו"ל. (אני חבר "אגד" וקיימת ברשותי חבילת שיחות משתלמת בחברת פרטנר כך שלא היה לי שום צורך בחבילת שיחות בארץ) והפנה לשירות הלקוחות של פלאפון. משיחה עם נציגה בחברת "פלאפון" נאמר כי האחריות היא על חברת קרביץ משום שהטעות היא של נציג שלכם.
אני נמצא כרגע במצב שכל חברה מפילה את האחריות על השנייה ואף אחת לא נותנת לי פתרון. אשמח לשמוע ממכם ואיזה פתרון אתם מציעים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי בסכום החיוב מפרטנר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|