|
|
|
|
|
|
תיקון מכשיר |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
דרך יצחק רבין 33, גבעתיים |
כתובת: |
חוצות המפרץ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
שמי גדי זיו לקוח חשכ"ל (עובד מדינה) מס' נייד 050-6230599 .
מסרתי מכשיר מסוג סמסונג Note 5 לתיקון בתאריך 5.8.16 בסניף חוצות המפרץ בחיפה .
התחייבו לתקן ולהחזיר את המכשיר תוך 4 ימי עסקים .
היום התאריך הוא 23.8.16 ועדיין לצערי לא קיבלתי את המכשיר מתיקון – 16 ימי עסקים !!!
יתרה מזאת כל פניותי לשירות הלקוחות שלכם הגם שגזל זמן רב מאוד בהמתנה למענה נענו בתשובות מתחמקות ובהבטחות לחזור אלי ,
מיותר לציין שלא חזרו .
אתמול בפעם המי יודע כמה פניתי שוב ל*166 ונציגת השירות חוץ מ"להבין לליבי "(פשוט נפנפה אותי) מסרה לי מספר טלפון של חוצות 050-7076162 .
כמו שחשבתי אף לא אחד ענה לטלפון ביקשו להשאיר הודעה ושיחזרו אלי – ברור שלא חזרו !
אפשר לבדוק ללא מאמץ רב את אמיתות דברי מאחר ויש תיעוד והקלטות לשיחות .
פניתי גם לאיש הקשר מולכם במשרד בו אני עובד (שרות התעסוקה) וגם אליו למיטב ידיעתי לא חזרו .
כשאיש הקשר פנה בשנית מסרו שישלחו הודעה לבירור העיקוב וזירוז הטיפול .
היכולת שלי להיות "מחובר לעולם" נפגעה באופן קשה ביותר והסבל שנגרם לי כתוצאה מכך כנראה גדול ממה שתבינו אי פעם .
אני דורש את השבת המכשיר המתוקן באופן מיידי או לחילופין אם אין באפשרותכם מכשיר חדש מאותו סוג (המכשיר עדיין באחריות נקנה לפני כשמונה חודשים באותה חנות בחוצות המפרץ) .
אני חייב לציין את אכזבתי הרבה מאופן התנהלותכם ועוגמת הנפש הרבה שהסבתם לי ולצערי אני חייב להודות שמבחירה חופשית לא הייתי לקוח שלכם כלל ,
לא אמליץ לחברי ולמכרי להימנות על מעגל לקוחותיכם וכמובן לא אצרף את משפחתי לאור פניות מחברתכם לאחר שחברת פאלפון זכתה שוב במכרז של החשכ"ל
נא תשובתכם המיידית ובהתאם אשקול את צעדי .
בברכה ,
גדי זיו 050-6230599
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזרת המכשיר מתוקן או מכשיר חדש מותו סוג באופן מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|