|
|
|
|
|
|
מבטחים ומתכחשים< |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כ -5 חודשים החלטתי להצטרף להסדר טלפונים הקיים בבית החולים הדסה
כאשר באותה תקופה היה ברשותי מכשיר נוסף של החברה והובטח לי ע"י נציגה בשם רוני כי אם אצטרף למבצע הדסה יבוטלו דמי החייוב עבור שלושת החודשים האחרונים. לאחר שהצטרפתי להסדר הטלפונים הזיכוי לא הגיע ובנוסף נעשו הרבה טעיות לאורך כל הדרך הן בצורת החיוב בלא הודעה מסודרת למרות שדיברו איתי והבטיחו להסדיר את העניין .
|
כספי |
סוג הנזק : |
עמידה בהבטחת הנציגה שמייצגת החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תמר- אחראית פניות לקוח |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרה קשר עם גב' בן הרוש בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל לשביעות רצונה . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|