פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
אביב אלכסנדר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני כחצי שנה פלאפון מסוג A840 של מוטורולה. לאחר כחודש התלוננתי על איכות המצלמה שכביכול לפי הגדרות המכשיר מדובר ברזולוציה של 1.2 מגה פיקסל הרזולוציה של המצלמה כל כך גרועה שלא ניתן לראות בבירור חלק גדול מהצילומים.
התקשרתי לשירות לקוחות על מנת להחליף את המכשיר למכשיר שונה ונאמר לי שאיני יכול לעשות דבר בנידון. איני מבין מדוע אני צריך לשלם 2800 שקל על מכשיר שלא שווה את המחיר שלו (רכשתי את המכשיר היקר במיוחד בגלל המצלמה).
זה פשוט בדיחה שהחברות פשוט ממהרות למכור לך מכשירים אך הם לא מוכנים לקחת אחריות על הטעויות שלהם (הצהרתם לפיו המצלמה היא ברזולוציה של 1.2 מגה פיקסל).
כספי סוג הנזק :
החלפת המשיר במכשיר אחר פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אסף, אחראי פניות לקוחו שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר אלכסנדר בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה,
פלאפוןתקשורת בע"מ.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה