פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מחברת פלאפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני לפרוס בפניך את הויה דלורוזה שלי בחברת פלאפון.
מצ"ב מכתבי מתאריך 20.6.2006 ובו גוללתי את דרך החתחתים אשר חברת פלאפון מקנה לי בשימוש במכשיר הסלולרי שברשותי.
בתגובה למכתב הקודם ששלחתי יצר עימי קשר אופק משה אשר הזדהה כדובר המנכ"ל.
הלה ניסה להניא אותי מבקשתי להחליף את המכשיר והפציר בי לנסות שוב את המכשיר הקיים לאחר שיוחלף שוב למכשיר אחר מדגם זהה.
הוסבר באופן חד משמעי לנציג כי אינני מעוניינת להישאר עם הדגם המסויים שנמצא כעת ברשותי כיוון שהדבר נעשה בעבר ללא כל תוחלת, והלה שעה לבקשתי להחליף לי את המכשיר למכשיר מדגם אחר אך בעל פונקציות זהות.
יודגש כי מהשיחה עם אופק משה הובן כי אקבל דגם אחר, חדש, כאשר הדגם אותו אקבל בוודאי שלא ייפול מרמתו של הדגם הנוכחי שברשותי. כל זאת ללא תוספת תשלום.
הנציג ביקש ממני לסור לעמדת השירות של פלאפון הקרובה למקום מגורי, ברח' יגאל אלון 76 בת"א, בה אוכל לבצע את ההחלפה.
ניגשתי כפי שסוכם לעמדת השירות בתאריך 28.7.2006 אך להפתעתי חיכה לי מכשיר מדגם נחות אשר אינו כולל מצלמה, פונקציה שקיימת במכשיר הנוכחי שלי.
הנציג באותה עמדת שירות לא יכול היה לבצע החלפה של מכשיר אחר כי זו ההוראה שקיבל.
הלכך, לא ביצעתי את החלפה. כעת המכשיר הישן, שאינו תקין עדיין ברשותי.
היות וחברת פלאפון נחשפה במערומיה ולא עשתה דבר על מנת לתקן את המעוות אלא המשיכה במצג שווא וכל הבטחותיה הן מן הפה ולחוץ, אין לי אלא לבקש את עזרתם של גופים אחרים.

אבקש כי חברת פלאפון תעמוד מאחורי הבטחתה בפרסומת "לא רק מדברים".

מצ"ב מלל המכתב אשר נשלח למנכ"ל פלאפון בתאריך 20.07:


ברצוני לפרוש בפניך את חוויותי מחברת פלאפון והשירות לו אני זוכה.
בתאריך 11.11.2004 התקשרתי לחברתכם על מנת לדווח על טלפון תקול. המכשיר היה ברשותי כשנה ולפתע חדל מלעבוד.
לא היה ברשותי ביטוח תיקונים ועל כן בלית ברירה ביצעתי באותו היום שידרוג מכשיר בתוספת מחיר.
למשך מס' חודשים מועט לא היו לי טענות כלפי המכשיר, אולם הדבר השתנה בחודש אפריל 2005. מחודש זה (יש לציין פחות מחצי שנה כבעלת המכשיר החדש) אני נתקלת בקשיי קליטה של המכשיר ובתקלות אחרות.
במהלך התקופה פניתי מס' רב של פעמים למוקד ש"ל על מנת לברר כיצד ניתן לפתור את התקלות. במשך התקופה הנדונה נלקח המכשיר לבדיקת מעבדה בה הוחלפו חלפים פנימיים של המכשיר במסווה של החלפת מכשיר.
יתרה מכך, באחת מן ההחלפות טענו כי היה צורך בשדרוג גרסה ישנה של המכשיר דבר שיפתור לחלוטין את בעיות הקליטה.
לאחר שהמכשיר תוקן לכאורה מס' פעמים והוחלפו לו מס' רב של חלפים ואף הגרסה שודרגה אך ללא הועיל ביקשתי כי יוחלף המכשיר כולו לדגם אחר אשר יענה על צרכיי הבסיסיים כלקוחה, להשתמש במכשיר אשר רכשתי. נציגי השירות שבפניהם הצגתי את הבקשה ענו לי כי אין בסמכותם להורות על החלפת המכשיר הנוכחי במכשיר מדגם אחר אלא רק טכנאי במעבדה יכול להחליט על החלפת מכשיר, אך כפי שכבר ציינתי בכל פעם הוחזר המכשיר לאחר שעבר תיקון אחרון בהחלט...
גם החודש פניתי למוקד בבעיות קליטה וקבלת נתוני שיחות שגויים. המכשיר ממציא על דעת עצמו שיחות שלא נענו ברשומות למרות שלא אירעו (בדקתי מול האנשים שרשום שחייגו אליי וכן הייתי ליד המכשיר ולא היו שיחות).
חשוב להדגיש כי בשיחה מהיום (17.7.2006) נוכחתי לדעת כי חלק מהשיחות שביצעתי עם מוקד ש"ל לא תועדו וכאשר היה תיעוד,היה הוא חלקי ביותר.
אני מאמינה כי תסכים איתי עד כמה מגוחך שיש לי מכשיר חדש יחסית, ואני מבזבזת כל כך הרבה זמן על טיפולים ומלחמות בשירות שצריך להיות בסיסי עבורי: לקבל מכשיר על שירותיו בעודי משלמת עליו.
כאשר אני רוכשת מכשיר אני מצפה לקבל את מלוא השירות והפונקציות שלו, ובמקום בו המכשיר אינו מספק את ייעודו הבסיסי אתם צריכים לספק דגם חלופי שיספק את אותו השירות.
אני מודיעה בזאת, כי אם לא אקבל תשובה אשר תספק אותי תוך 7 ימי עבודה מרגע משלוח מכתב זה, אפנה לבית משפט לתביעות קטנות בנושא.
אני סמוכה ובטוחה שלאחר שאגולל בפני בית המשפט את מסכת הייסורים שעברתי עם המכשיר הנוכחי ואגלה את ערוותה של חברת פלאפון בע"מ תואיל הלה להעניק לי מכשיר תקין מדגם אחר ולפצות אותי על כל התקופה בה שילמתי על שירות שלא קיבלתי.


החלפת מכשיר הסלולארי למכשיר מדגם אחר, בעל אותן פונ פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. גב' שרעבי פנתה באותה תלונה דרך משרד התקשורת. פנייתה תטופל בהמשך למתב שהתקבל ממשרד התקשורת. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה