פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בעמלות ובקנסות ללא צורך ואיום על הצרכן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מזה 5 חודשים אני משלם בשוברים בבנק הדואר כי כבר אין לי כרטיס אשראי.
לפני חודש ניסיתי להזין הוראת קבע לצורך התשלום אך הבנק לא אישר אותה.
פלפון גבתה 40 ש"ח על הביטול מצד הבנק, ומאיימת שאם לא אתן פרטי כרטיס אשראי הם יחייבו את הוראת הקבע כל חודש ויגבו על חזרת 40 ש"ח.
כל הפצרותי והסברי על כך שאין הוראת קבע ולא תהיה כי הבנק לא מאשר זאת - לא מעניינות אותם.
מדוע אני לא יכול להמשיך לשלם בבנק הדואר ע"י שובר תשלום כפי שעשיתי ב5 חודשים האחרונים.
השירות שלהם הוא אטום ומתנשא !!!!!
הכול: עוגמת נפש + כספי + עלבון + סוג הנזק :
אני מעוניין להמשיך לשם בשוברים בבנק הדואר עד שיהיה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
תמר- אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
מר שקלים טופל על ידי נציגי חברתנו במוקד השרות הטלפוני ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה