פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשובה לא לעניין של חב' פלאפון לתלונה שלי !!! נושא התלונה:
אליצור ישראל שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לידיעתכם:
בהמשך לתלונתי שמספרה 11866 מתאריך 06\7\27

גב' תמר מחברת פלאפון פנתה אליי ותשובתה הייתה לקונית ואמרה שזו הוראה ממנהלים בכירים בחברה ולא ניתן לשנות את המצב,בכלל אם תשימו לב כל תשובה שלה לתלונה היא בסגנון דומה לזה שניתן לי..."ניתנו תשובות בנושא...",בתגובה לתשובה דבילית זו (שלה חיכיתי כ-30 יום) אמרתי לה שמבחינתי לא נאמרה המילה האחרונה ואפעל בדרכים אחרות ע"מ לטפל בעניין וסיימתי את השיחה בניתוק שיזמתי ללא הודעה מוקדמת.
בכוונתי לשלוח תלונות ל-

1.משרד התמ"ת\שר התמ"ת

2.המועצה הישראלית לצרכנות.

3.מערכת התכנית של נתן זהבי.

4. עיתונות כתובה.

כמו כן אבקש שעוד אנשים שנפגעו מביטול ההטבה ושגם להם שיקרו ייצרו עימי קשר ע"מ להפעיל לחץ על החברה,יש לציין שראיתי עוד תלונות כדוגמת התלונה שלי באתר...

יש לציין שנורא התאכזבתי מהיעילות של האתר


בתודה מראש

ישראל אליצור

050-9455443

[email protected]


כספי סוג הנזק :
החזרת ההטבה ופיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
* תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה