פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שאינו מצדיק את המחיר נושא התלונה:
גליקמן שמוליק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר telit x95
1 באור יום מלא אי אפשר לראות תצוגה
2 ספיקר פון חלש באופן מוגזם
3 סוללה מספיקה בקושי ליום עבודה
4 איכות שמע ירודה במקרים רבים אני שומע את עצמי במשך השיחה
5 חלק גדול מהשיחות ניתק במהלך השיחה
הייתי פעמיים בתחנת שרות ואין שינוי.
פניתי בתלונה לחברה ולאחר כחודשיים {ומשלוח של כ-10 תלונות פקס) זכיתי למשוב מזלזל של נציג החברה ,לכל טענה שלי היתה לו תשובה זהה פחות או יותר , הספיקר פון מצויין ,יש לך רק % אחד של ניתוקים [זה שקר או שהחברה לא יודעת לבדוק] או זה המכשיר ואם היית פונה תוך 24 שעות היינו מחליפים אותו בדגם אחר .
הייתי מנוי בחברת מירס וכשעברתי לפלפון העברתי איתי קרובי משפחה נוספים וכן
עברו לפלפון ע"פ עצתי מנויים נוספים מאחר ןהתכנית שהציעו לנו הוגנת מאוד אך כאן מסתיימם השבחים
המכשיר שמחירו למעלה מ-1200 ש"ח אינו ממלא את יעודו ורמתו נמוכה אפילו מרמת המכשירים שהכרתי במירס לפני 4 שנים
יחס החברה הענקית ללקוח הקטן מזלזל ומעלה מחדש את השאלה מהו שרות הוגן ללקוחות שבעצם הם אלו שנותנים את הכח לחברה להתקיים
בברכה שמוליק גליקמן מבוא חורון 0502050825

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
שירה אחראית פניות לקוח שם ותפקיד:
לקוח טופל על ידי אחראי ממחלקת פניות לקוחות, קיבל תשובות לכל טענותיו.
נבדקה טענותיו לגבי ניתוקים וכן לגבי הדגם וקיבל תשובות.
תגובה:
טופל על ידי נציג פניות לקוחות ב 19.10 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה