פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת ציוד שלא בצדק נושא התלונה:
תוהמי יניב שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שנה שידרגתי מכשיר בתמימותי נשמעתי לנציג ממנו רכשתי את המכשיר לא חברה פרטית והחזרתי את המכשיר הישן שעליו אני עוד משלם בתשלומין ועוד זכאי לזמן אוויר מעיין עסקה ונכנסתי למסלול אחר אני מדגיש שלא קיבלתי שום הטבה על המכשיר שנלקח ממני שלא בצדק שעלה לי 50 ש"ח*36 חודשים לאחר בירורים אמרו לי לבוא לקחת בטלפון ואחר כך הגעתי בסוף אמרו לי לא וככה טירטרו אותי שלבסוף אמרו לי שאני לא אקבל אותי ואני לא מבין למה כאשר בנאדם קונה מכשיר חדש לא לוקחים ממנו את הישן אז למה לי לקחו???????????? כאמור אני שילמתי עלין 1600 שקל לא כולל הזיכויים שאני זכאי להם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
מר תוהמי פנה במכתב ישירות לחברתנו. נעשו מספר נסיונות ליצור קשר עם מר תוהמי ללא הצלחה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה