|
|
|
|
|
|
אי החזרת ציוד שלא בצדק |
נושא התלונה: |
תוהמי יניב |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני שנה שידרגתי מכשיר בתמימותי נשמעתי לנציג ממנו רכשתי את המכשיר לא חברה פרטית והחזרתי את המכשיר הישן שעליו אני עוד משלם בתשלומין ועוד זכאי לזמן אוויר מעיין עסקה ונכנסתי למסלול אחר אני מדגיש שלא קיבלתי שום הטבה על המכשיר שנלקח ממני שלא בצדק שעלה לי 50 ש"ח*36 חודשים לאחר בירורים אמרו לי לבוא לקחת בטלפון ואחר כך הגעתי בסוף אמרו לי לא וככה טירטרו אותי שלבסוף אמרו לי שאני לא אקבל אותי ואני לא מבין למה כאשר בנאדם קונה מכשיר חדש לא לוקחים ממנו את הישן אז למה לי לקחו???????????? כאמור אני שילמתי עלין 1600 שקל לא כולל הזיכויים שאני זכאי להם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מר תוהמי פנה במכתב ישירות לחברתנו. נעשו מספר נסיונות ליצור קשר עם מר תוהמי ללא הצלחה. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|