פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום מלא בגלל חודש פיגור בתשלום נושא התלונה:
ביטון שלומי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏13 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכם
ברצוני לציין מהלך אחד אחורה כדי להבהיר את התמונה.
בראשית כל חודש היה יורד מחשבוני בבנק דרך הוראת קבע תשלום על שירות לחברת פלאפון, ראשית חודש מאי ויוני 2006 שולמו, בחודש יולי חזר התשלום, בחודש שמיני שולם ובחודש תשיעי לא הגיע חיוב לתשלום. אם חברת פלאפון הייתה שולחת חיוב לתשלום אזי התשלום היה יורד מהבנק. אך חברת פלאפון הגדילה לעשות ופנתה למשרד עורכי דין שכנראה עובדים עימכם ואלא ביקשו לא רק את החוב של חודש שביעי (211.35 ₪ ) אלא גם את כל הסכום ששני מכשירי הפלאפון שברשותי ועדיין לא סיימתי לשלמם כאילו שמחר אני בורח או לפחות מתאדה להם.
עלי לציין שהיו בעבר חשבונות שחזרו ונפרעו ולא היו בעיות והמשכתי לקבל שרות עד היום.
יש ברשותי שלושה מכשירים של חברת מירס והחשבונית לתשלום בכל חודש לא פחות מאלף ₪ וגם איתם היו לפעמים תשלומים שחזרו או לא כובדו אבל שולמו במלואם והשירות שלהם נמשך ללא כל בעיה או דרישה למעט לשלם. אינני ולא התכוונתי לא לשלם אך יש הבדל בלשלם סכום של 211.35 ₪ חוב של חודש שביעי לעומת הדרישה של משרד עורכי הדין לשלם את הסך של 3900 ₪ על טרחת עורך דין והחוב לחודש שביעי ויתרת הסכום של שני המכשירים שכמו שציינתי עדיין לא סיימתי לשלמם. האם זה מוצדק? כמובן שדיברתי עם שרות הגבייה של פלאפון ודיברתי עם בחורה בשם לירז שהייתה מאוד גסה ובוטה פשוט שיחה שלא הובילה לשום מקום למעט הדרישה לפנות למשרד עורכי הדין ולהסדיר את התשלום. לאחר מכן פניתי לשרות הלקוחות של פלאפון ודיברתי עם אחת המוקדניות ולאחר שסיפרתי לה את כל ההתרחשות אמרה לי שלצערה לא תוכל לעזור, סיימתי את דברי שאם כך מתייחסת חברת פלאפון ללקוח שלה משנת 1995 אז זה מאוד מצער והרי מדובר רק על פיגור בתשלום של חודש אחד שהיה נפרע לו היו שולחים מחדש את החיוב.
בתודהמראש
בברכה שלומי ביטון
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחזירו את המצב לקדמותו ולהמשך שרות תמורת תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. פנייתו של מר ביטון הועברה לטיפול של מחלקת ניהול אשראי וגביה שלח חברתנו .
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה