פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תסיעת כסף במרמה< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי 6 מכשירים של חב' פלאפון.
לפני מספר חודשים, שוחחתי עם נציג חברת פלאפון שהציע לי שירות תיקונים חינם מתנה לחודש לטלפון שנמצא כמה שנים אצלי (יונדאי ספיריט). הסכמתי להצעה. כמה ימים לאחר מכן, הגעתי לגרנד קניון, דיילת המכירות הציע לי להחליף את הפנאל הקדמי של המכשיר, יחד עם זאת היא אפשרה לי להשאיר אצלה את המכשיר, ולקבל חלופה לכל תקופה בה המכשיר שלי אצל החברה. הסכמתי להצעה. לקראת תום החודש שבאתי לקבל את המכשיר החזרה, הבחנתי שהתיקון לא היה מושלם וחלק מהפנאל לא הוחלף בחדש. הנציגה הציעה שנשאיר אצלה לעוד תקופת זמן את המכשיר כדי שיתוקן במלואו. הזכרתי לנציגה שהחודש בו השירות תיקונים שהוצע לי הולך להסתיים ויתכן כי משך זמן התיקון יגלוש אל התקופה בה עליי לשלם עבור השירות. הנציגה הרגיעה ואמרה שאני אקבל חודש שירות תיקונים נוסף. קיבלתי את ההצעה שלה והשארתי לה את המכשיר. לאחר מספר שבועות קיבלתי את המכשיר מתוקן.

הבעיה החלה עם החשבונית של יולי, אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר 2006. שבכל חודש קיבלתי סעיף שירות תיקונים על סך 40 ₪. דבר שלא הייתי מעוניינת בו כיוון שהטלפון תוקן. כשהתקשרתי ל"פלאפון" וביקשתי את כספי בחזרה לאחר שאני רותחת מזעם על זה שלא הודיעו לי שהם יגבו ממני כסף, נעניתי בתשובה שלילית – דבר שעוד יותר עצבן אותי.

אנא סייעו לי להחזיר את 160 השקלים שחברת פלאפון גזלי ממני.
אנא צרו עימי קשר בטלפון 0509144110

תודה רבה
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שמר בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה