|
|
|
|
|
|
פלאפון מנצלת התחייבות לקוחותיה בצורה מגעילה |
נושא התלונה: |
הלר עידו |
שם/כינוי: |
יום ראשון 08 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז השירות בראשון לציון |
כתובת: |
איזור התעשיה הישן ראשל"צ |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אחריות וביטוח ב"פלאפון" ראה הוזהרת
שלום רב
שמי עידו הלר , הנני לקוח ממורמר אשר מרגיש שחברת פלאפון מנצלת את התחייבותי אליה בצורה שלילית .
אני חתום עם החברה על התחייבות לשלוש שנים ומשלם עבור אחריות וביטוח מקיף למכשיר , ביטוח הנקרא אחריות פלוס . לאחרונה הגעתי למרכז השירות כדי לתקן תקלה במכשיר . נאמר לי כי התקלה לא ניתנת לתיקון וצריך להחליף את המכשיר . לאחר שמילאתי טופס תביעת ביטוח נאלצתי להמתין כשעה . נאמר לי ע"י נציגת החברה שעליי לשלם עבור מכשיר חדש השתתפות עצמית של 150 ש"ח וזאת אחרי "הנחה" ! ! ! גם בעבר נדרשתי לשלם עבור מכשיר חדש למרות שהייתי מבוטח . כאשר הבעתי בפני מנהלת המרכז את כעסי אמרה לי שגם אם לא החליף את המכשיר אאלץ לשלם מדיי חודש את מחיר החבילה בסביבות 300 ש"ח בעבור כל חודש עד סוף המסלול או קנס של 2500 ש"ח בערך .
יש ברשותי מכשירים נוספים של חברות סלולר מתחרות וגם שם אני מבטח את המכשירים . בחברות אלו מחליפים למי שזכאי לכך את המכשיר במסגרת האחריות בעוד שפלאפון לא באה לקראת הלקוח אלא מנצלת לרעה את עובדת היותו חתום על התחייבות לתקופה ארוכה .
בליל ברירה שילמתי עבור מכשיר חדש , ויצאתי ממשרדי המרכז עם מפח נפש גדול מאוד .
אינני עובד בחברת סלולר מתחרה ואין לי שום אינטרס להעדיף חברה זו או אחרת , מה שחשוב בעיניי הוא היחס ההוגן ללקוח ובחברת פלאפון אינני מרגיש שאני זוכה לו , בתקווה שכל מי שקורא מכתב זה יפקח עיניו ויהיה מודע למצב .
עידו הלר מנס ציונה
טלפון : 0508691141
(לא אפרסם את יתר מספריי על מנת שהתלונה לא תראה כשיווקית/פרסומית)
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא - או ביטול התחייבותי לחברה ללא עלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראית פניות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח שלח מכתב דרך משרד התקשורת לחברתנו. יטופל במסגרת המכתב שנשלח ישירות לחברתנו.
בברכה. |
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|