מכתב תלונה לחברת פלאפון שמסופקני אם יגיע ליעדו |
נושא התלונה: |
אלט רותם |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
מוקד שירות וכספים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
להלן מכתב תלונה לחברת פלאפון שמסופקני אם יגיע ליעדו
24/10/06
לכבוד
מוקד תלונות הציבור
חברת פלאפון
באמצעות פקס 050-7048004
שלום רב ,
הנידון : עמלת הפקת שובר לתשלום חודשי ושירות לוקה בחסר במוקד הכספים.
בתאריך 01/08/06 התקבלה לידיי חשבונית לתשלום לתקופה שבין 14/07/06 – 15/06/06.
להפתעתי גיליתי בפירוטי החיוב תחת סעיף שונות : 1) הוצאות גביה 2) עמלת שובר .
בתור לקוח מודאג ומאורע במצב חשבונו יצרתי קשר עם מוקד השירות הכללי , נציגה בשם יוליה השיבה לי כי הוצאות גביה אלו הן הוצאות עקב כך שאיחרתי לשלם ביומיים באמצעות השובר שנשלח לביתי – דבר לא הגיוני ולא ייתכן היות ויומיים לפני כן נאמר לי שלא תהיה בעיה אם אשלם אפילו 3 ימים מאוחר, לכשנשאלה יוליה בשנית היססה ומסרה לי שתעביר אותי למוקד כספים ( מדוע נציגים של חברת פלאפון מטעים לקוחות ? ) , במוקד הכספים ענתה לשיחתי נציגה בשם דנה וע"פ דבריה הבנתי אחרת , הוצאות גביה הם בגין תשלום אשר חזר – דבר אשר מקובל עליי . בנוסף כששאלתי מהו פשר התשלום בגין עמלת שובר – נמסר לי על ידיה , כי עמלה זו כרוכה בתשלום היות והפקת שובר זוהי פעולה יקרה שעולה לחברת פלאפון סכום לא מבוטל ולכן אני בתור לקוח של החברה צריך לשאת בהוצאות אלו , כלומר ע"פ דבריה – היות לכך שאינני מחזיק חשבון בנק, (מסיבות כאלו או אחרות) ולפיכך לא אוכל להסדיר הוראת קבע או תשלום באמצעות כרטיס אשראי , אצטרך להבא כל חודש לשאת בתשלום של 13 ₪ עבור הפקת שובר זה . יתרה מכך ברצוני להתלונן על נציגה זו (דנה) לדבריה ואני מצטט : "אתה לא יכול לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה " , " מה לעשות ..." ( האם זוהי השפה הכה שירותית של כל נציגי השירות בחברה ? ) .
לפני סיום שיחתי עם האחרונה נמסר לי כי בתור לקוח התחייבתי להסדיר אמצעי תשלום – על זאת אני חתום בחוזה , אם כן חזרתי ואמרתי אין שום בעיה – אין אני מתנער מתשלום בגין שירות שקיבלתי – אך מאידך אין אני מוכן לשלם בגין שירות שלא קיבלתי – הוא הפקת השובר . מבחינתי השבתי - מוכן אני לשלם כל חודש לפני או אחרי הפקת החשבונית דרך מוקד שירות פרונטאלי שקרוב לביתי או לחילופין מוכן אני שישלח אליי באמצעות דוא"ל הטופס לתשלום – ואני "אשא בהוצאות ההפקה" .
דנה הנציגה – סיימה ואמרה : "אי אפשר – מה לעשות ..." תשובתה של דנה נשמעה לי כה תמוהה שביקשתי לדבר עם גורם בכיר יותר – דהיינו אחראי משמרת – לתחילה סירבה היא אך לבסוף אמרה אין בעיה , לאחר שהשאירה אותי על הקו מספיק זמן – חזרה אליי וכמובן שפנייתי הייתה לשווא – מסרה היא שהתייעצה עם אחראי המשמרת שלה – לדבריה שמו "איתי" אשר מסר לה שאין מקום להעביר את השיחה היות ותשובתו תהיה זהה ( האם לקוח המעוניין לדבר עם גורם בכיר יותר מחברת פלאפון – לא יכול ? ) .
בתאריך 08/10/06 לאחר ציפיות ארוכות ושבות לחשבונית חודש ספט' ולשובר לתשלום – שבושש להגיע לידיי , שילמתי באמצעות בנק הדואר – (אופציה שלא ידעתי שקיימת) , וללא השובר המדובר – (אם כן מדוע שילמתי בעבור הפקת שובר זה , זאת אם מלכתחילה לא נזקקתי לו ?) , יתרה מכך אינני יודע בעבור מה חויבתי החודש (בסך של 321.78 ₪) , היות ועד עצם יום זה לא נשלחה לי החשבונית , לא באמצעות הדואר ולא באמצעות דוא"ל .
מיד עם קבלת אישור התשלום יצרתי קשר עם מוקד הכספים ועדכנתי כי התשלום נעשה , נמסר לי מצוין וכי בימים הקרובים הדבר יעודכן ואין לי ממה לחשוש . היום 24/10/06 שעה 10:00 בבוקר לערך כשניסיתי להוציא שיחה מן הטלפון , נדהמתי לשמוע הודעה מוקלטת המבשרת לי כי המכשיר הינו חסום לשיחות יוצאות , מיד יצרתי קשר שוב עם מוקד הכספים לברר את פשר הדבר ונמסר לי כי אכן לא עודכן הדבר , מסרתי כי אין הדבר יתכן היות וברשותי עדיין עומדת הקבלה המאשרת תשלום , למרות ניסיונות קדחתניים מצד נציג מוקד כספים בשם שי לא אותרה הקבלה (אישור התשלום) המיוחלת ולפיכך הייתי מרבית היום מנותק משיחות יוצאות , עם הגעתי לביתי איתרתי את החשבונית ויצרתי קשר שוב עם מוקד הכספים – שוב מול נציגת מוקד הכספים – הפעם שירי , ניסינו לאתר את האישור המיוחל אך לא עלה הניסיון בהצלחה לבסוף התייאשתי ושלחתי באמצעות פקס את הקבלה הנ"ל , ושירי השיבה מצידה כי היא כבר תטפל בכל מחר אל מול הנח"ש ובינתיים תחדש לי את הקו... (האם הסאגה הנ"ל תסתיים או שמא צפוי אני לשמוע מחברת פלאפון בימים הקרובים – באמצעות ניתוק חוזר ונשנה ?).
אסכם בכך לאחר ניסיוני העשיר עם חברת פלאפון כחברה אמינה ושירותית ואין אני מתכוון בלשון המעטה אלא נהפכו עם יד על הלב , מאוכזב אני קשות מן השירות ומן המצב שבו החברה מעמידה את לקוחותיה (להיכן נעלמה השירותיות שהייתה לפני 6 שנים בתחילת דרכי עם החברה ? , ומדוע החברה גובה תשלום עבור הוצאות כה אבסורדיות ?) , הרי שמין הראוי שחברה בסדר גודל של פלאפון תעמיד לרשות לקוחותיה את כלל אמצעי התשלום הקיימים ללא חיוב כלשהו בגין גביה זו .
האם חברת פלאפון מוכנה לאבד לקוחות היות לכך שאין הם מחזיקים בחשבון בנק ? .
לדאבוני הרב הנני מחזיק כרגע 3 מכשירים ניידים (1 מהם שאיננו במסלול בהתחייבות) , במסלול שלצערי נחתם בקלות דעת ללא התחשבות בנסיבות והנני כרגע מחויב לעוד תקופה לא מבוטלת של 30 חודשים , תחושה של חוסר אונים מסכמת את הרגשתי –מחד הנני מאוכזב קשות מן השירות , מן היחס של החברה ונציגיה ללקוחות כמוני ומן המצב הנוכחי בו הנני מצוי , מאידך אינני יכול לבטל את השירות שהנני מקבל , זאת ללא תשלום קנס מופקע (לפי דבריו של אחד הנציגים ע"ס של כ-1000 ₪) .
מדוע אין לקוח ותיק של החברה יכול לקבל את מס' הפקס של מוקד תלונות הציבור ?
לצערי לאחר כמה וכמה ניסיונות לקבל את מס' הפקס של מוקד תלונות הציבור – האחרונה שבהם אל מול נציג שירות לקוחות (מוקד *166) בשם ליאור נתקל אני בחומה ובסירובים בלתי נתפסים , לדבריו על מנת לקבל את מס' הפקס המיוחל צריך אני לדבר עם מס' גורמים מטעם החברה ורק לאחר מכן אוכל לקבל מבוקשי , שולח אני מכתב זה ביזע , עצבים , ותסכול – כל זאת באין יודעין אם מס' הפקס שברשותי הינו מס' נכון .
מקווה אני לתשובה נאותה ועניינית ולא כפי שקיבלתי לצערי במוקד הכספים – אשר לצערי אוכל רק להשוותו למוסד ממשלתי .
לטיפולכם המסור אודה
בברכה
רותם אלט
מס' לקוח 1178726/1
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פתרון הולם , פיצוי עבור עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|