פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני אהיה עדין - "נהלים לקויים בחברת פלאפון" - פעם שניה ללא התיחסות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
התאריך היום: 26/10/06
זו פעם שניה שאני שולח את התלונה הזאת ומשום מה חברת פלאפון מסרבת להגיב, (פעם קודמת נשלחה בתאריך: 21/09/06)
אם אני לא טועה 14 יום עברו מזמן

אני לקוח עסקי של חברת פלאפון מזה 12 שנים ומחזיק ברשותי 5 מכשירים.

לפני כחצי שנה לערך הגעתי לחברת פלאפון בכדי לברר על שדרוג מכשיר.
תוך כדי שאני מתלבט באיזה מכשיר לבחור שואלת המוקדנית באיזה מסלול אני נמצא.
הייתי בזמנו במסלול של 1000 דקות לכל היעדים + 1000 דקות בין המנויים
וכל זה ב - 338 ש"ח + 26 ש"ח עבור שרות תיקונים.

ואז.........הציעה לי המוקדנית (סניף חוצות המפרץ) בטוב ליבה להחליף
את המסלול למסלול הרבה הרבה יותר אטרקטיבי. כמובן התעניינתי והמסלול היה כזה:
1200 דקות לכל הרשתות + 1200 דקות לכל המנויים שלי וכל זה במחיר של 344 ש"ח
וכולל בתוכו את עלות הביטוחים בסך 26 ש"ח.
בחשבון קצר מצאתי לנכון שהמסלול באמת יותר אטרקטיבי
במקום לשלם תשלום קבוע של 338+26 (סה"כ 364 ש"ח) - אני משלם רק 344.90 ש"ח
הפרש של 19.1 ש"ח, גם יותר זול וגם יותר זמן אויר - מפתה לא ? מי לא היה מסכים ?!
מה בדיוק עומד מאחורי זה ?????????........בהמשך...... (הריי החברה בטוח שלא תפסיד ולו שקל אחד)

אני עובר שניה לנושא אחר
לפני חודש בערך רציתי לבצע שדרוג למכשיר פלאפון מתקדם יותר וזאת לאחר ששמעתי
סוף סוף שאמורים לקבל מכשירים חדשים בפלאפון (הגיע הזמן).
והחלטתי לשדרג את הטלפון לטלפון סמסונג 770, וכמובן לאחר התייעצות עם החברה
נאמר לי שזה הטלפון הכי מתקדם מבחינת פונקציות שקיים אצלם ויש בו כמעט הכל.

ברוב שמחתי ביצעתי את השדרוג ובמהלך השדרוג, בדקה המוקדנית בטוב ליבה
באיזו חבילה אני נמצא. כמובן, שוב היא הציעה לי חבילה הרבה הרבה יותר אטרקטיבית בפחות כסף, ברור שעברתי למסלול החדש (מסלול 1300+1300).

קיבלתי את הסמסונג 770 ואני רוצה לומר שיש בו הכל אבל ממש הכל, אבל במקביל אין בו כלוםםםםםםם !
חסמו את הטלפון הזה מכל הכיוונים (למי שיש את הטלפון הזה בטוח שיודע למה אני מתכוון)
ברור שאין מה לעשות כי "קושרים" לך את הידיים בהתחייבויות כאלה
שאתה אומר "אכלתי אותה" נסבול 3 שנים.

בהמשך לכל שינויי המסלולים שהציעה לי המוקדנית מן הסתם היה פה קאצ'.
במסלולים הקודמים שהייתי בעבר הייתי מחויב ע"פ יחידות מניה בנות 12 שניות כבר מהדקה הראשונה ובמסלולים החדשים בזמן שדיברתי 12 שניות בעצם שילמתי עבור דקה שלמה.
יש לציין שכמות השיחות הקצרות שאני מבצע מהווה להערכתי כחמישים אחוז מסך כל השיחות
דבר המקפיץ לי את החשבון החודשי משמעותית.
כאשר פניתי לשרות הלקוחות היא אמרה שהיא ממש מצטערת ואי אפשר לחזור אחורה, כמובן..לא?!
מה שכן, היא הציעה לפצות אותי בסכום של 10% מסך החבילה שזה אומר 34 ש"ח בערך. (רק בשביל לסתום לי את הפה)
היא טענה שגם חתמתי על ההסכם. נכון חתמתי, אבל "דחפו" את השורה הזאת איפה שהוא בדף שלישי או רביעי של ההסכם.
אני מודה שהייתי צריך לקחת את ההסכם הצידה ולשבת לקרוא אותו כמו שצריך, אבל מצד שני
תמיד אפשר ליפות את הדברים והמוקדנית שביצעה לי את השינויים הציגה רק את הנתונים החיוביים. את הנתונים השליליים היא לא הציגה - בשביל מה, הריי זה נתון שאי אפשר לדעת ע"פ החשבונית שמגיעה בדואר, אלא ניתן לדעת רק באמצעות המוקד המאויש.

שימו לב לכל שינוי שמציעים לכם... לפעמים השינויים לא בדיוק לטובתכם כמו שזה נשמע....

כמובן שעקב האירועים האלה ממש לא עושה חשק להישאר בחברת פלאפון והתחלתי לברר בחברות אחרות.
אתמול נפגשתי עם נציג של החברה המתחרה, והוא הציע לי חבילה קצת יותר אטרקטיבית, והיא:
1250 דקות לכל המנויים + 1750 דקות ל - 9 יעדים, (ל: אותה חברה סלולרית, בזק והוט).
כל דקה מעבר לכל הרשתות שימו לב ... רק 13 אגורות.
כל זה כולל ביטוחים - בסך של 379 ש"ח ובנוסף מקבלים זיכוי של 70 ש"ח בגלל שאני מגיע מחברה סלולרית אחרת. על כן סה"כ התשלום לחודש הנו 309 ש"ח.
לאחר בדיקה קלה ראיתי שיש יתרון עצום ב-9 יעדים ולאחר חישוב יוצא שזאת חבילה אפילו גדולה מדי בשבילי, אבל מה זה משנה זה עולה רק 309 ש"ח והקנסות בפירוק החבילה יותר זולות בהרבה מאשר פלאפון (ע"פ המסלול שאני נמצא בחישוב גס 320 ש"ח לעומת 1260 ש"ח).

לסיכום, היום אני אמור להיפגש עם אותה חברה מתחרה על מנת לרכוש שני מכשירים.
לגבי הכסף שאני ממשיך לשלם לחברת פלאפון....... הלך !
מבחינתי זה הרבה עניין של עקרונות ופחות עניין של כסף, וכנראה לדעתם הם "בדרך הנכונה".

לדעתי הנזק שנגרם לחברת פלאפון כתוצאה מתנאים אלו קצת יותר גדול ממה שהם חושבים, היום הם הפסידו בנוסף אלי עוד 2 לקוחות עסקיים וכנראה זה רק ילך ויגדל.
הרבה יותר קשה לעלות בכמות מכירות מאשר לרדת בהן.

רציתי לציין, שבגדול השרות שקיבלתי מחברת פלאפון בשאר כל השנים היה ממש לשביעות רצוני ואפילו יותר.
חבל רק שהם הולכים אחורה ולא קדימה. (לאחר השוואה בין החברות מתברר שישנם הבדלים שאולי נמדדים בשקל לפה או לשם אבל שקל ועוד שקל .....)

האמת, לפי תגובות החברה שאני קורא באתר הזה אני ממש לא מצפה לראות את חברת פלאפון עושה משהו בנידון ואני יכל לומר לכם בודאות גמורה אחת התשובות שאני אקבל זה משהו בסגנון הזה:

"תודה על פנייתכם, מכשירים שונים הם בעלי תכונות שונות. על תכונות המכשיר ניתן לקבל מידע מלא בספר ההפעלה או לפנות למוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. בברכה."

זה בדיוק מה שקורה כאשר אין מה לומר ללקוח, אולי פשוט צריך להפסיק להתלונן על חברת פלאפון ובמקום זה לנקוט בצעדים כמו להתנתק מהם ולעבור לחברה אחרת, התחרות בשוק מספיק גדולה וזה בדיוק מה שאני הולך לעשות לעבור לחברה אחרת. (כבר עברתי)

אני מבקש מחברת פלאפון שלא ליצור איתי קשר ולתת תשובות לעניין, פה באתר הזה שכולם יראו כמה שאתם מעולים בשרות שלכם. כאשר פניתי אליכם הרגשתי ממש שאין לי עם מי לדבר אני מקווה שזה מה שתרגישו כאשר תנסו לדבר איתי.

הנתונים שצוינו הועתקו בדיוק מהחשבונית של פלאפון ואינם כוללים מע"מ.
במידה וטעיתי בנתונים שהצגתי אני מתנצל מראש על טעות זו. (ט.ל.ח).
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקת סמסונג 770 לחלוטין + חזרה לתנאים קודמי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראי פניות לקוחות שוחח עם מר ניסים פנייתו טופלה ונמסרו לו תשובות בנושא. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות של חברתנו 166* או 050-7077766.




בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה