פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית הלקוח ולקיחת כסף במירמה נושא התלונה:
שמואל מוריה שם/כינוי:
‏יום שני ‏30 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש ויותר נשלחה אליי הודעה למכשיר הנייד שאומרת שאני זכאית להצטרף להגרלת לוטו חד פעמית בחינם ולצורך ה עליי לחייג למספר כלשהו שהופיע בצג ההודעה. לצערי הפיתוי עמד לפניי ואכן התקשרתי על מנת להשתתף בהגרלה חד פעמית. אך לרוע מזלי ובלי ידיעתי החלו להישלח אליי הודעות במשך מס' פעמים בשבוע במשך חודש ויותר וגיליתי היום שכל הודעה הודעה כזו שנשלחת אלי מחייבת אותי ב 5 שקלים.מעולם לא נשלחה אליי הודעה שאומרת לי מהם תנאי שליחת ההודעה ומעולם לא נאמר לי ששירות זה עולה בתשלום. התקשרתי לחברת פלאפון ונאמר לי שזה שירות של הלוטו. אך אני שואלת את עצמי שאלה נניח וזה אכן באמת שירות של הלוטו איך חברת פלאפון לא יודעת מה חברת לוטו עומדת לעשות ללקוחות פלאפון???? אני חיילת ולא הבנתי כיצד חשבונית התשלום גבוהה מן הרגיל. דבר זה גרם לי לנזק כלכלי והטעה אותי. נשלחו אליי הודעות בלי לידע אותי שזה כרוך בתשלום.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על כל ההודעות שנשלחו ללא ידיעתי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שמואל בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה