פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יציאה מימסלול חיילים נגד מה שהובטח לי בתוכנית נושא התלונה:
מימוני רוני שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשקלון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יום רביעי 01 נובמבר 2006

אני קיבלתי במבצע חיילים פלאפון ללא תשלום ובתוכנית אין תשלום עבור המכשיר
וגם 70 דקות חינם ללא תשלום ליעד ניבחר של פלאפון ו43 אגורות ברשת
ועוד הטבות
הובהר לי בחברת פלאפון אשקלון כי אין התחיבות על המסלול או על המכשיר
במידה ויש לי תעודת שחרור מיצהל אני יכול להחזיר את המכשיר ולהינתק מהקו ללא עמלה או חיוב כל שהוא. חוץ מי שיחות עד לניתוק .אחרי שאחיינית שלי השתחררה מהצבא והביאה לי תעודת שחרור
ניגשתי לשרות פלאפון אשקלון וביצעתי ניתוק קו קבוע הפקידה אמרה לי אתה צריך להביא לנו תעודת שחרור של אחייניתך מיצהל ותוכל לנתק ולהחזיר מכשיר ללא חיוב או עמלת יציאה
מסרתי לה את המכשיר+ וצילום של תעודת שחרור מי צהל- היא בדקה את המכשיר במעבדה וראתה שהוא תקין וביצעה את הניתוק
היא (אחיינית שלי) לא השתמשה במכשיר וגם לא חיובה עד שהחלטתי לנתקו סופי מחוסר שימוש
אפילו שזה לא עלה לי כסף הייתי יכול להשאיר את הטלפון אצלי בבית ללא שימוש ולא לשלם דבר
היום קיבלתי בדואר אלקטרוני חיוב על עמלת יציאה מהתוכנית בסך 433 שח' -זה חוצפה של החברה -עוד אחרי הניתוק ביררתי ב*166על חיוב כל שהוא ואמרו לי אתה לא חייב כלום
אני מבקש לטפל בעניין ולברר מה פשר הגזלה
החיוב צריך להיגבות מחשבון הבנק[ הוראת קבע]ב14/011/06

מספר הפלאפון שהיה הוא 050/3000068
בתודה מימוני רוני אשקלון 08/6758702
כספי סוג הנזק :
ביטול החיוב בעמלת יציאה פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. פנייתו של מר מימוני טופלה כבר על ידי נציגי חברתנו במוקד שרות הלקוחות. לכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה