פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחתי פה תלונה ונציג של פלאפון חזר אליי והציע לי פיצוי שהנציגה עוד בהתחלה שאלה אם אני רוצה נושא התלונה:
שוק ישראל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
קניון השרון כתובת:
תיאור הבעיה:
התלונה הקודמת שהתלוננתי נמצאת בדף זה למטה.

התקשר אליי אחראי נתניה בשם שמוליק ובכלל לא התיחס למה שאמרתי בקשר לנציג, הוא אמר לי שהנציג הביא לי את החוזה בצירוף דף שהוא קרא לו תעריפון, והוא אמר ששם היה רשום פרטי המסלול שלי, אמרתי לו שלא קיבלתי והוא אמר לי שבטוח אני איבדתי (הלכתי אחרי השיחה למרכז שירות של פלאפון ושאלתי אם הם יכולים לתת לי דף שקוראים לו תעריפון, והם אמרו לי שאין דף כזה, ואמרו לי שבשביל לדעת את התוכנית או ששואלים את הנציג או שרואים באינטנט), שמוליק אמר לי שהוא יפצה אותי בגלל שנגרם לי עוגמת נפש (אז בעיקרון הוא מסכים עם מה שאמרתי, לא?) והציע לי שידרוג מכשיר, שאלתי איזה מכשיר יותר טוב ממה שיש לי והוא אמר סמסונג 850, ואז הסכמתי, אחרי שראיתי באינטרנט איזה מכשיר זה (מצלמה 0.3 לעומת 1.3 שלי, בלי ספיקר, וגם התקשרתי לנציגה של פלאפון שאמרה לי שאין מכשיר יותר טוב משלי שהוא לא דור שלישי) התקשרתי לשמוליק ואמרתי לו שזה לא שידרוג ואז הוא התחיל להתחמק ואמר שלפי דעתו המכשיר יותר טוב, ושהנציגה טעתה, אז אמרתי לו והשידרוג מכשיר ירד מהפרק ואיזה פיצוי אחר הוא יכול לתת לי, ואז הוא אמר 20 דקות שיחה בחודש שזה יוצא 9 שקל בחודש, שהנציגה עוד בשיחה הראשונה הציעה לי 10 דקות, אז אמרתי לו שהוא צוחק עליי בזה שהוא מציע לי משהו שנציגה יכולה לתת לי, הוא אמר שאין לו משהו אחר וניתק.
הוא לא דיבר איתי על הנושא של הנציג שהחתים אותי על מסלול בלא ידיעתי, וכאילו ניסה להשתיק אותי.
הייתי רוצה שמישהו יותר אחראי ממנו ידבר איתי וינסה לפתור איתי את הבעיה ולא ינסה להשתיק אותי בפיצוי שלא משמעותי.




התלונה שהתלוננתי:

(לפני כשנה רכשתי פלאפון במסלול חיילים, מכשיר מתנה ומסלול של 9.90 ש"ח בחודש וצריך לדבר מעל 1.60 ש"ח. לאחר כשנה עברתי במקרה באותו מקום שבו קניתי לראשונה את המכשיר, וראיתי שיש שלט: "מכשיר מתנה לחיילים", שאלתי איזה מכשיר מקבלים והנציג (סהר) אמר לי טליט X120, שאלתי את הנציג (סהר) אם אני יכול לשדרג את המכשיר שברשותי למכשיר החדש, והוא אמר שכן, רק שאני צריך להביא צו גיוס ואם אני משדרג אני צריך להמשיך עוד שנה בחברת פלאפון בנוסף לשנתיים שנשארו, שאלתי את הנציג האם אני יישאר במסלול שאני נמצא בו (של 9.90 לחודש ושצריך לדבר מעל 1.60) והוא אמר לי שכן. במהלך הקנייה עברתי על החוזה וראיתי שהוא כמו החוזה הקודם שרשום שם מסלול מתנה בסיסי, ואין שם איזכור אחד למהות המסלול. אז שידרגתי והמשכתי חודש כרגיל, בסוף החודש הראשון של השידרוג אני רואה בחשבונית 45 שקל, שלפני השידרוג יצא לי לחודש 15 שקל. התקשרתי לנציגה של פלאפון והיא אמרה לי, (לראשונה!!!) שאני נמצא במסלול של 40 שקל לחודש, אמרתי לה שלא ייתכן ודרשתי לדבר עם אחראי, האחראי גיא חזר אליי והסברתי לו מה קרה והוא אמר לי שהוא יברר אצל סהר מה קורה, אחרי כשבועיים, הלכתי למקום הקנייה לדבר עם סהר על המקרה והוא הצדיק אותי, נתתי לו לראות שאפילו בחוזה לא רשום המסלול והוא אמר שמבחינה משפטית אני צודק, אני עזבתי את המקום בהבנה שנגמר העניין והתקשרתי לגיא האחראי, הוא אמר לי שהוא יאמת זאת עם סהר ויעביר אותי למסלול הקודם שבו הייתי, אחרי כמעט שבועיים!! שבמהלכם אני מנסה להשיג את גיא ולא מצליח, הוא התקשר אליי ואומר לי שסהר והמנהל זוכרים בבירור!! את זמן הקנייה ובטוחים שהוא אמר לי על מסלול החיוב, אני אומר לגיא שלא ייתכן, כי סהר אמר לי במפורש שאני צודק, וגם לא ייתכן שהמנהל וגם סהר זוכרים את האירוע כי המנהל בכלל לא היה בזמן הקנייה וסהר לא יכול לזכור אותי מבין כלל הלקוחות, כי כשבאתי לשם הוא לא זיהה אותי ורק שאמרתי על האחראי שדיבר איתו הוא ידע על מה אני מדבר. הוא אמר שאין מה לעשות ושזה גירסה שלי מול שלו ושהוא מקבל את שלו. הסברתי לו שלא היה לי מניע לעבור למסלול הזה, כי אני לא מדבר יותר מ 5 שקל בחודש, כי זה בעיקרון פלאפון לשיחות נכנסות, כי יש לי כבר מכשיר ברשת אורנג. הוא אמר לי שאין מה לעשות.
עוד סיבה למה אין לי סיבה לעבור למסלול הזה, במסלול הנוכחי אני משלם 45 אג' לדקה + חובה לדבר בעשרים ושש שקלים, לעומת המסלול הקודם שאני צריך לדבר מעל 1.60 שקל לחודש)
כספי סוג הנזק :
חזרה למסלול קודם ופיצוי על החודשים ששילמתי סתם פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראי פניות הציבור יצר שוב קשר עם מר שוק בקשר לפנייתו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה