פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות של נציג חב' פלאפון נושא התלונה:
אלבז צרויה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏05 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מספר פגישות עם נציג מכירות של חב' פלא פון בשם יניב בלו, בנוכחות מספר משפחות, שרכשו גם הם טלפונים.
בשיחה עם יניב הובהר לו כי אני משלמת כיום כ-500-600 ש"ח לחודש עבור 3 מכשירים ואני מצפה לשלם פחות בפלא פון או לחילופין אותם סכומים עם מכשירים משודרגים.
לאחר שיחה עם הנציג יניב ועם מספר משפחות שנוכחו ולאחר מספר הבהרות טלפוניות רכשתי בסוף חודש יוני 3 מכשירי טלפון, ההבטחות שהובטחו על ידי נציג החברה הן:
1. זיכוי לכל מכשיר טלפון בגין מעבר מחברה מתחרה בסך 1050 ש"ח ללא קשר עם יש התחייבות בחברה המתחרה , אני פניתי ליניב ושאלתי האם אני צריכה לברר מה ההתחייבות שלי לחברה מתחרה או שהוא יוכל לברר, יניב הודיע לי חד משמעי ,שאין צורך לברר כי זה לא משנה, אני אקבל זיכוי לכל מכשיר גם אם אין עליו התחייבות , זיכוי של כ-29 ש"ח לחודש.

2. בחודש הראשון נקבל על כל מכשיר גלישה חינם כולל הורדות הכל כלול ללא תשלום.

3. אני הזמנתי תחילה 2 מכשירים מהדור השלישי ולגבי מכשיר שלישי לא רציתי ויניב שכנע אותי לקחת את המכשיר (לא מהדור השלישי) תוך שהוא עושה שיחת טלפון לאחראי שלו וקיבל אישור חד פעמי שאוכל לקחת מכשיר נוסף ואוכל לקבל זיכוי בגין המכשיר עבור שיחות בסכום של 30 ש"ח בלבד, ושלא אהיה מחוייבת לשום דבר בגין המכשיר.

4. בבירור טלפוני עם יניב לגבי התחייבויות - נשאלה השאלה מה ההתחייבויות שלי כלפי החברה במידה ולאחר תקופה איננו מעוניינים להמשיך בעסקה - נאמר לי חד משמעי שאהיה מחוייבת בגין מכשיר הטלפון בלבד.

5. בבירור טלפוני עם יניב - שאלתי אותו לגבי אחריות ותחזוקה למכשירי הדור השלישי, מהי ההשתתפות העצמית לגבי מכשיר שאבד, תשובתי היתה כ-150 ש"ח.

6. בברור נוסף עם יניב לגבי שיחות, דקות ומסלולים לגבי 2 מכשירי הדור השלישי, נאמר על ידו "מספיק שתעשי שיחות ב-80 ש"ח ותקבלי זיכוי מלא עבור המכשיר.

מספר ימים לאחר קבלת המכשירים, יניב נעלם ולא היה עם מי לדבר , כל מה שהובטח על ידו לא היה ולא נברא.
ההבטחות שהובטחו לי ולמספר משפחות שנוכחו נשארו כמו שהן, והמילה שלי הינה כנגד מילה של מישהו שאינו קיים יותר בחברת פלאפון.
החמור מכל הגיע בחשבון הראשון שהיה כ-1700 ש"ח.
במשך החודשים האחרונים אני מוצאת שאני מבלה עם נציגי פלאפון יותר מאשר עם משפחתי.
אני מרגישה אכזבה, כי עבדו עלי והצליחו....
אני מרגישה שסוחטים אותי כספית בדרך חוקית....!!!
כל חשבון מגיע לכ-1000 ש"ח.
אני נדרשת לשלם סכומי כסף גבוהים גם אם אני לא מדברת בטלפון.
כעת גם ניתקו לי את השיחות היוצאות.
הנני מבקשת לבטל את העסקה באופן דחוף, מוכנה לשלם על הטעות שעשיתי במינימום האפשרי.
וכעת נראה לי שאזחל חזרה לחברה שממנה יצאתי.
ברשותי כל שמות המשפחות ומספרי הפלאפונים שלהם גם שהיו נוכחים באותה שיחת הבהרה וגם משפחות שביצעו עסקה בעקבות המלצתנו באותו מעמעד ושיניב בלו היה מעורב בה ומעוניינים לבטל את העסקה. מדובר על כ-30 מכשירים או יותר וכ- 20 משפחות.
אודה לטיפולכם .

כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה או לחילופין לקיים את הבטחת נציג המכירות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם. אחראי בחברתנו יצר קשר עם גב' צרויה ופנייתה טופלה.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה