פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור לא פוסק במכשירי דור שלישי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי בעליו של מכשיר של מכשיר מסוג סמסונג 830 וכמו כולם רציתי להתקדם ורכשתי מכשיר דור שלישי SK TV SLIDER שכבר בהתחלה עשה רק בעיות טכניות כבה ונידלק לסירוגין הגעתי למרכז תיקונים שלחתי וקיבלתי פלאפון חלופי ששבתי לקבל את מכשירי נאמר לי שהיה בעיה במגעים במוח של המכשיר וכו"(מכשיר חדש) לאחר תקופה קצרה מאד קרתה לי שוב אותה הבעיה בידיוק ופעם שנייה נאלצתי לאחר לעבודה בכדי לטפל בבעייה ושוב אותה הפרוצדורה שהייתה בפעם השלישית החליפו לי את המכשיר לSK MULTI SLIDER בטענה שבמכשיר הקודם הייתה בעייה מוכרת להרבה אנשים שמחתי חזרתי הביתה לא חלף שבוע ושוב בעייה אחרת לפעמים לא שומעים כלום שוב התקשרתי ואמרו לי שייפצו אותי בשליח שיגיע למקום עבודתי יאסוף את המכשיר וייקח למעבדה ויחזיר חזרה וכשהתקשרתי לקבוע נאמר לי שאין משלוחים מאיזור מגוריי ועליי לגשת עצמאית שוב לכן אני תוהה אולי הייתי צריך להשאר עם המכשיר הישן שמעולם לא עשה שום בעייה עכשיו אני תקוע עם מכשיר "מעולה" שבקושי אני יכול להשתמש בו.יש לציין שאני מנויי של פלאפון המון זמן ותמיד קיבלתי יחס אדיב והולם
טרחה,כספי,עוגמת נפש סוג הנזק :
לא עולה לי בראש אבל אשמח אם פלאפון ימצאו פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר כהן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה