פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום חודשי במשך 7 שנים ללא כול ידיעתי- הונאה אמיתית!!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

שלום
עד שנת 2000 לערך היה ברשותי פלאפון עם קו שהיה שמיש במשך תקופה מסוימת ושילמתי עבורו דמי מנוי חודשיים קבועים.
בשנת 2000 רכשתי פלאפון אחר כאשר אני זורק את הפלאפון בנ"ל לפח(לא היה בר שימוש יותר).
לצערי לא ידעתי שאני אמור לבצע ניתוק יזום דרך החברה.
יחד עם זאת החברה המשיכה לחייב את חשבוני בסכום של 45 ש"ח לחודש ללא ידיעתי תוך שהם שולחים לי חשבונית לביתי הישן ששם אני לא גר כבר 5 שנים.
לציין שאני מנוי בפלאפון ויש בידם את הכתובת העדכנית שלי אליה הם שולחים לי את החשבונות של הפלאפון השמישים שלי.
בשיחה שנערכה ביני לבין נציגת פלאפון (ניצה) היא הבהירה לי שבגלל שלא ניתקתי את הקו באופן מוסדר אני בעצם בעל קו ולכן אני אמור לשלם עליו.
כמובן, וזה הלהיט של הסיפור שהקו מתנתק באופן אוטומטי אחרי 6 חודשים ולכן לא ניתן לבצע כול שימוש בקו בכול מקרה גם אם הייתי רוצה במהלך כול התקופה מאז שנת 2000.
הם קוראים לזה "קו רדום" שהוא כמו "חי" מבחינת התשלום החודשי אבל בהחלט מת לחלוטין מבחינת השימוש בו (כול ניסיון לצור קשר עם הפלאפון בתקופה הזו נשמע הודעה "קו מנותק" וכמובן לא ניתן להתקשר החוצה מהפלאפון).
כלומר שילמתי כ 5000 ש"ח לאורך כול התקופה ללא כול ידיעתי ואו שימושי בקו הנוכחי תוך שהחברה העדיפה לשלוח לי חשבוניות לבית הקודם תוך שהם מעודכנים לגבי הכתובת החדשה שלי ובהלחט לא הפריעה להם לגבות ממני תשלום חודשי לאורך כול התקופה גם מבלי שקיבלתי כול שירות ואו נעשה כול שימוש בקו/פלאפון.
אנא, סייעו לי מול חברת הענק שהונתה אותי ביודעין תוך שהם מנצלים את חוסר התשומת לב שלי להורדה התשלום החודשית.

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מר יצחק פנה בנוסף במכתב דרך משרד התקשורת. פנייתו של מר יצחק נמצאת בטיפול של אחראי פניות הציבור בחברתנו מול משרד התקשורת.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה