פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה שקר וניצול!@@@ נושא התלונה:
‏יום שישי ‏30 ‏יולי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כנראה שכבר מאוחר מדי אבל לא חשוב .... את הכסף הטח כבר לא אקבל חזרה ולצערי עדיין משלמת... הכל התחיל לפני שלוש שנים בתור חיילת בבסיס סגור בהפסקה של 10 דק' ניגשתי לדוכן מכירה ולקחתי מכשיר... אף אחד לא דיבר על חוזה... חתמתי על מה שאמרו לי והלכתי... במכשיר לא השתמשתי הרבה... היו איתו הרבה בעיות.. הוא היה לא נוח וזה לא העיקר.. לאט לאט התחלתי לקבל חשבונות... פעם בחדש חודשיים 30-38 שח... בהתחלה לא היה זמן לפנות אליהם בכל זאת.. חיילת... אחכ הפסקתי לקבל חשבונות ומדי פעם ראיתי איזה תשלום לפלאפון ומשום מה לא התייחסתי אולי חשבתי שהמכשיר זרוק בבית ואחד מההורים עושה שיחה מדי פעם פתאום קיבלתי יום אחד חשבון על סכום ממש ממש גבוה והיה רשום עלות ניתוק קו... התקשרתי בהלם לחברה ושאלתי מה קרה.. אמרו לי " מה לא התקשרת?" כנראה מישהו התקשר בשמך...בתור בחורה די תמימה באותה תקופה לא ייחסתי לזה חשיבות התנצלו ואמרו שיזכו אותי ..שקל אחד לא ראיתי מהזיכוי הזה הכל התקזז עם חיובים שהמשכתי לקבל......הזמן עבר.. השתחררתי.. עברתי לגור בעיר אחרת כמה חודשי והחשבונות כבר לא הגיעו.. שכחתי מהמכשיר הזה כבר... ממש לפני כמה שבועות שוב ראיתי חיוב כזה ... התקשרתי ממש בעצבים כבר ושאלתי במה מדובר... זרקו לי איזהחוזה בפנים שחתמתי שאם אני לא מדברת אני משלמת 38 שח בחודש... נו באמת.. על מי אתם עובדים??? על חיילים מסכנים??? שנים אני משלמת את הסכום הזה.. שקל לא רצו לזכות אותי...ביקשתי שינתקו את הקו.. לא הסכימו אמרו לי תבואי לנקש..."בעיה שלך שלא ניתקת אותו" זה לא נשמע מצחיק שמנתקים לי קו בלי שאני מבקשת מחייבים אותי על כך וכשאני באמת רוצה לנתק הם לא מסכימים??? איזה מן דבר זה?? וכשאמרתי את זה אמרו לי "מה פתאום.. על מה את מדברת... המחלקה המשפטית שלנו ניתקה לך את הקו כי היה שימוש בלתי סביר בקו".. איזה בולשיט!!!!!הטלפון זרוק הרוס במיגרה איזה שימוש בלתי סביר... בתור אחת שעובדת כרגע בחברה מתחרה ויודעת בדיוק איך הדברים אמורים להתנהל אני מזועזעת מהשירות.... עדיין לא מצאתי את הזמן לבוא ולנתק את הקו וכנראה עוד חודש שוב אני אראה חיוב כזה אבל מה שבטוח כל מי שמדבר איתי על החברה אני מספרת לו על כך...ותכלס החברה הזו נראית בדיוק איך שהיא מתנהגת....
עוגמת נפש סוג הנזק :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' ריסמן בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה