פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תאימות למכשיר סאמסונג 770 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר סאמסונג 770 לפי כחודשיים ונהדמתי מהמהירות ההעברה של מידע של קובץ (אם פי שלוש) למכשיר מעל ל4 דקות לעברת שיר, זה פשוט לאפשרי לעביר ככה שירים זה לוקח מעל לשעה לעביר 20 שירים הסוללה של מכשיר תגמר קודם. בזמן ההעברה אם קבלת שיחה העברה נפסקת!. הסינכון לא עובד כמו צריך מוחק זיכרנות.בנוסף לזה רכשתי אוזניה אל חוטית H350 של חברת מוטורלה.והיא עושה בעיות שהיא הייתה מגיבה בעיקוב למכשיר בעת מענה. נגשתי מוקד שירות והם מסרו לי כי הבעיה באוזינה ועם הדגם H500 הכל תקין.הבנתי את זה והלכתי למשווק שרכשתי ממנו והלפתי לדגם H500 אך לא עזר לאחר שני שיחות הבעיה חזרה הלכתי למוקד השירות ואחר בדיקה הוסבר לי כי זה המכשיר ואין מה לעשות והם לא יכולים לתת לי שירות לאוזניה כי לא נרכשה מחברת פלאפון למרות שפלאפון משווק את הדגם H500 והיא לא נכשה ממנה בקיצור פלאפון מפרסם שמכשיר "תומך" שן כחולה אבל לא מציינת שרק ממוצרים שהיא משווקת החברה היחיד שמתנהלת ככה. כמו יש לציין שפניתי לסמסונג דרך האתר שלהם והם לא תרחו לחזור אלי בכלל פשוט שרות גרוע
שיטפלו בבעיות של הפלאפון הזה כבר! פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר לוי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.


תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה