פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על חברת פלאפון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי יניב

אני רוצה לספר דבר אשר קרה לי בפלאפון זה התחיל ככה אני ההתחייבתי למסלול של פלאפון מסוג talit בקריון הנציג הציע לי כמה פלאפונים שחלקם עם התחייבות וחלקם לא
אני בחרתי את הטלפון ללא התחייבות אבל בסוף התברר לי שהטלפון עם התחייבות ואני חושב שזאת רמאות שלא מוסרים לך את כול המידע הנדרש .

הרמאות של פלאפון לא נגמרה לאחר כמה זמן התקלקל לי הפלאפון ונגשתי כמו כולם
לתקן אותו סיפרו לי שם סיפור שאין חלקים לפלאפון שלי אז אני צריך להמתין כמה ימים עד שיגיע טלפון חדש עם חלקים לא הסכמתי אמרתי שאני רוצה פלאפון אחר הם נתנו לי
פלאפון של סמסונג אני לא הסכמתי לקבל אותו כי הוא לא היה פרקטי אז חברת פלאפון
אמרו שיתקשרו אלי תוך יומים ויחליפו לי אותו לפלאפון הקודם שהיה לי . אז אמרתי להם טוב אני ימתין למחרת התקלקל לי הפלאפון הסמסונג חזרתי לתחנת שרות כדי לתקן
את הפלאפון כי היתה לו בעיה של השעיה ( לא מגיב) אמרו לי שם שאין מה לעשות זה הטלפון הוא דפוק תחכה עוד יום יומים אנחנו נשלח לך שליח שיחלף לך את הפלאפון.
טוב אני בתמימות שלי האמנתי כי זה פעם ראשונה שאני בא עם בעיה שיש לי .
אני מחכה ואף אחד לא מתקשר כאילו בלעה אותם האדמה התקשרתי *166
וספרתי להם את הסיפור הנציג אמר שהוא מצטער בשם פלאפון היתה טעות ושאני יגש
אל תחנת השרות בחוצות המפרץ בחיפה והוא הבטיח לי שהוא כותב אצלו במסוף שיטפלו בי ישירות בלי טור האמנתי לו ונסעתי פעם שלישית לתחנת השרות . הגעתי לשם ספרתי לפקידה בכניסה את הבעיה ולמי התקשרתי היא אמרה אתה תצטרך לחכות בתור כמו כולם חיכיתי 30 דקות שהגעתי לפקידה עם הטלפון וספרתי לה מה הבעיה היא ענתה לי אני יבדוק עם יש חלקים לפלאפון מהבירור שהיא עשתה היא אמרה לי במפורש אין חלקים טוב אני אמרתי לה שאני חושב שלשגע אדם זה לא יתכן
אני רוצה לבטל את ההתחייבות שלי ולהחזיר לכם את הפלאפונים . אז הפקיד אמר לי
חכה אני ילך לדבר עם האחראית משמרת פתאום נעשה נס ויש חלקים לפלאפון הקודם
שהיה לי והחזירו לי אותו רק אחרי שעשיתי קצת בלאגן.

ועדין לא נגמרו כול התקלות בפלאפון והרמאות היה לי פלאפון נוסף sk 5000 אני רציתי לשדרג אותו אז באתי לפקידה ושאלתי אותה עם נגמרה לי ההתחייבות על הפלאפון היא בדקה ואמרה לי כן אין לך התחייבות אתה יכול לשדרג את הפלאפון טוב שידרגתי בסוף
התברר לי שאני עדין מחוייב על המכשיר sk דרך הויזה . אני התחייבתי למסלול של בזק
שזה אומר 35 אגורות לדקה והתחייבות לאינטרנט ב 19.90 למרבה הפלא שמגיעה לי חשבונית הביתה מתברר לי שאני משלם על האינטרנט רגיל התקשרתי ל *166 הם אמרו לי שהפקידה שכחה לעדכן את זה והם מצטערים בשם החברה " מזל שבדקתי".

טוב קיבלתי תשובה שהם יזכו אותי על הנעשה והבטיחה לי הנציגה שזה ירד בחשבון הנוכחי אבל אתם יודעים הבטחות זה לא הצד החזק שלהם והתברר לי שחייבו אותי
בחשבונית הנוכחית .
ועוד לא נגמרה הרמאות של פלאפון התברר לי בחשבונית שקיבלתי שהפקידה לא דיווחה לי על כול המסלול שאני מחוייב עליו שזה אומר כול חודש 50 שקלים תשלום על הפלאפון .

התקשרתי שוב לחברת פלאפון הם אמרו לי שהייתה טעות של הפקידה שלא דיווחה לי את כול הפרטים ואני חושב שזה לא הגיוני עם הם עשו כול כך הרבה טעיות אני צריך לספוג אותם ולשלם את הסכום הזה כול חודש.

בקיצור אני חושב שיש רמאות בחברה וצריך לטפל בה אני רק חושב רק על כמה אנשים
עובדים ולא מדווחים את האמת ולוקחים להם כסף חינםםם.

ויש עוד המון דברים שהחברה לא עמדה בהם הרשימה עוד ארוכה בקשר לתאום בין
פקיד לפקיד ולהבטחות שלא עמדו בהם .....


ברצוני להודות לכם עם תטפלו בבעיה שלי כי בפלאפון לא מתייחסים אליה הם מעדיפים
להעביר אותה כאילו שום דבר לא קרה , והם לא חוזרים אלי .

עוגמת נפש.כספי . בזבוז זמן. סוג הנזק :
שהדבר לא יחזור אצל אחרים ואני חושב פיצוי וגם ביטול ההתחייבות שחייבו אותי . פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אלון טופלה לשביעות רצונו.
נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה