פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה צרכנית והעלמת מידע שעולה כסף נושא התלונה:
לייבוביץ' שושנה שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הלכתי למרכז השירות בקניון ערים בכפ"ס לשדרג מכשיר ישן.
אמרתי לנציג שאני מעוניין להחזיר את המכשיר הישן ולקבל חדש.
הוא ניסה לשכנע אותי להשאיר את המכשיר הישן אצלי ושהוא יכול לעשות לי חבילה מוזלת ושאר נסיונות השיווק לסחוט ממני כסף. סירבתי וסירבתי עד שהוא אמר 'טוב תשאיר את המכשיר אצלך, אם פעם יהיה לך צורך תשתמש בו'. שאלתי אם זה עולה לי משהו. הוא אמר שלא.
הוא החליף לי את המספר בטלפון הישן, ואח"כ משום מה שוב החליף מספר. בחשבונית שקיבלתי ראיתי שיש ברשותי שלושה מכשירים (וזאת כשיש לי שניים בלבד) ובנוסף - על כל החלפת מספר שילמתי 20 ש"ח (19.90 ליתר דיוק), כלומר 40 ש"ח ניגבו ממני לחינם, שלא לומר נגנבו.
נציג השירות לא אמר מילה וחצי מילה על עלות החלפת המספר. יתרה מזאת - נגיד ואני הייתי זה שיזם את השארת המכשיר אצלי - מדוע אני צריך לשלם על החלפת המספר הנוספת?!
שיהיה ברור - זאת לא טעות. אותו נציג שמשחק אותה נחמד - כשהוא בא להחתים אותי על החוזה ,ראיתי שהוא סימן - ללא ידיעתי וללא הפנית תשומת ליבי לכך - שאני בחרתי להצטרף לשירות תיקונים מלא. כל זאת כאשר נושא שירות התיקונים לא עלה בכלל, הוא לא הציע שום מסלול שירות תיקונים, צירף אותי שלא בידיעתי למסלול היקר ביותר, כך שאשלם 40 ש"ח נוספים כל חודש.
וזה לא הסוף. אותו נציג ניסה לתת לי חודש חינם לגלישה באינטרנט להורדת צלצולים.אמרתי שאני לא צריך, והוא התעקש. שאלתי אם זה כרוך בהתקשרות לשירות לקוחות לצורך ביטול (גם את זה הייתי צריך לשאול) והוא אמר שכן. אמרתי טוב. לאחר כמה ימים המכשיר התקלקל, והלכתי למרכז השירות. נציג אחר ראה שאני מחויב על הורדות צלצולים (שמופיעות גם עכשיו בחיוב החודשי) וטען שזה לא חודש חינם אלא משהו אחר.

אם מישהו יכול לעזור לי או לייעץ אפילו איך לתבוע את הנוכלים האלה - אודה לו.
כספי סוג הנזק :
תביעה ייצוגית נגד פלאפון על הטעיה צרכנית במכוון והעלמת מידע לגבי חיובים. פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
מר ליבוביץ טופל על ידי אחראי בחברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה