פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים רכשתי מכשיר חדש מ"הדור השלישי" ואיתו רכשתי אוזניה אלחוטית מאותו היום האוזניה הייתה מפסיקה לעבוד כ 10 דקות דיברת עם החברה והם טענו שאינני יודע לחבר את המכשיר לאוזניה ניגשתי שלוש פעמיים למרכז שרות והם חיברו את המכשיר אך הבעיה המשיכה ואז הם טענו שהאוזניה איננה תקינה לאחר מכן שהבעיה המשיכה הם טענו שהמכשיר מקולקל עד שלפני שבועיים סוף סוף הם הודיעו שהבעיה היא אצלם אין גירסה מתאימה לאחר שיחות מרובות איתם הצלחתי להגיע ל"הסכם"בעל כורחי שהם יתנו לי מכשיר אחר ושיהיה גירסה אני יוכל לקבל את המכשיר שלי
כיום כל דבר נילווה למכשיר אני צריך לרכוש כגון דיסק למכשיר או כבל אני לא רואה דבר מוצדק להלן אני גם מקבל דבר שאנני מעונין בו וגם לשלם זו חברה שמובילה לא ברק לדבר
כספי סוג הנזק :
השחברה תחזיר לי את כספי ותיקח את המכשיר או שתיתן לי את המוצרים הנילוים ללא תשלום פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רפאל טופלה על ידי נציג חברתנו ונמסרו לו תשובות בנושא פנייתו. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד שרות הלקוחות הטלפוני של חברתנו 166* או050-7077766.
בברכה.
תגובה:
בברכה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה