אכזבה, ניצול תמימות אי שביעות רצון מהשירות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
איזור תעשייה נתניה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה הלכתי למרכז שירות פלאפון על מנת להחליף את המכשיר שלי (משהו מאוד ישן). הגעתי עם סבתי והציעו לי לעבור למסלול עסקי (על העסק של סבא) בטענה שזה יותר זול, וכמובן מכשיר "יותר" מתקדם. אני חדש בעסק בחיים לא החלפתי מסלול או שידרגתי פלאפון ודברים כאלה ונדלקי על המסלול הראשון שהציעו לי. מסלול שבו אני משלם 40 שקלים לחודש תמורת 50 דק' ומכשיר sk super slider מיושן לא כולל ביטוח (דבר שכל חייל חייב). אה וכמובן פרט שולי של התחייבות ל-36 חודשים. חשוב לציין כי כבר הייתי בן 17.5 באותה תקופה, והייתי זכאי למסלול חיילים כי כבר קיבלתי צו גיוס כמה חודשים לפני זה, לצערי לא ידעתי כלל בתקופה זו על הנחות ומסלולים לחיילים, כי הייתי בין הראשונים בין חבריי שקיבלו צו גיוס. במקום לנסות ולהציע לי מסלול חיילים (ידעו את גילי) או להציע לי מסלול קצר עד שאתגייס, ניצלו את תמימותי ואת תמימות סבתי וקיבלנו את הצעת הנציג למסלול העסקי.
לפני כשבועיים, לאחר שהבנתי כבר את טעותי ואת המסלול האמיתי לו אני זכאי, הגעתי שוב למרכז השירות על מנת ולנסות להחליף חזרה מסלול (לא ידעתי שחויבתי כלל ל-3 שנים אז) ולאחר שחיכיתי שעה בתור למרות שהיו רק 3 אנשים לפני, הגעתי לנציגת השירות, אך קיבלתי תשובה שלילית. אמרו לי שרק במידה ואני פותח מסלול חדש עם מספר חדש והכל חדש אז אוכל לקבל זאת , אבל כמובן שהפלאפון הישן עדיין נשאר ועדיין אשלם עליו 40 ש"ח, ככה שההצעה לא פרקטית ולא יעילה בשבילי.
כל מה שאני מבקש זה קצת הגינות והתחשבות מנער שעומד להתגייס וחושב שמגיע לו מסלול מתאים, ותשלום הוגן. אני רק אוכל להגיד שאני מאוכזב מהשירות, ואני חושב שהחברה יכולה לעשות יורת למעני ולמען לקוחותיה, כי בכל זאת הלקוח חשוב יותר מהכל.
אשמח אם יימצא לי פתרון אמיתי.
תודה
נדב
|
אכזבה, ניצול תמימותי |
סוג הנזק : |
החלפת מסלול |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|