פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות חוזרת של החברה שעלתה לי ביוקר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
עפולה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לנו עסק משפחתי ואנו לקוחות פלאפון. לצורך העבודה יש לנו מכשיר 1 שצריך לשדר מידע באמצעות גלישה סלולרית.
הסיפור התחיל לפני 9 חודשים לאחר ששידרגנו את המכשיר לדור 3
במהלך השידרוג הוצעה לנו גם חבילת גלישה "מאחר ואתם צריכים אותה לצורך העבודה". נאמר לנו שהגלישה כרגע היא חופשית ולכן גם השימוש שנעשה במכשיר זה היה חופשי.
החשבון החודשי שהגיע היה מאוד מנופח וכלל 1000 ש"ח(בערך) תשלום על גלישה סלולרית.
הלכנו אל החברה ושם הובהר לנו שכנראה שלא הבנו את התנאים והגלישה היא עד 3M. באותו המעמד הוצעה לנו חבילת גלישה שתפתור את הבעיה, חבילה בגודל 100M, כמובן ששידרגנו את החבילה ובזאת חשבנו שפתרנו את הבעיה.
חודש לאחר מכן מגיע חשבון וגם בו תשלום על גלישה 1000 ש"ח.
שוב הלכנו לחברה ושם נאמר לנו כי המסלול שנעשה הוא לגלישה בדור שלישי בעוד אנחנו משתמשים בדור 2.5 (דבר שבעיניי עדיין לא נתפש כי מי יודע איזה גלישה בדורות יש ומה כל דבר אומר). לאחר הרבה בירורים וטיפוס בסולם הדרגות (מנהלים ומנהלי מנהלים) הציעו לנו הצעה שלא נוכל לסרב לה: פיצוי בסך 60 דקות זמן אויר.
כמובן שהפיצוי הוא מעליב בעיקר בהתחשב בעובדה שפעמיים הוטענו (כאשר הפעם השניה היא 100% טעות של פלאפון מאחר ובאנו לפתור בעיה והיא לא נפתרה) אך דבר לא הועיל.
כיום את רוב עסקינו העברנו לחברה אחרת אך מאחר וכל המכשירים שלנו שודרגו מספר חודשים לפני הבעיה אנו עדיין כבולים ומשלמים סכומים גבוהים לפלאפון.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר דדון בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה