|
|
|
|
|
|
הונאה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על עוגמת הנפש שניגרמה לי בחברת פלאפון
קניתי מכשיר בחנות שמשום מה היתה לו בעיה במיקרופון כלאמר כשאני מדברת לא שומעים אותי ברור.(כאילו הקול עמום)
נגשתי לחברת פלאפון שהרי יש אחריות על המכשיר. אחריי שחיכיתי שעה אמרו לי שניקו כביכול את "המגעים" ואין לי מה לידאוג ושהבעיה ניפטרה. לצערי הבעיה עדיין קיימת.
אינני יודעת מה לקרוא לזה רמאות או הונאה? לא רק שלא תיקנו לי את המכשיר גם נתנו לי לחכות שם יותר משעה שהמכשיר כביכול יצא מתיקון. כלאמר לא בדקו אפילו את המכשיר וביזבזתי את הזמן שלי לשווא.
ברצוני לשאול האם חברה שמכבדת את עצמה יכולה להונות בצורה כזאת את הלקוחות שלה?
אני מרגישה ממש מרומה! אני מאוכזבת מהחברה וממרכז השירות!
|
|
|
|
|
|
|
|
Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות
, תגובה:
|
אחראיתפניות הציבור |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם גב' שוקרון בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל. נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
|
תגובה: |
כנ"ל |
פתרון: |
|
|
|