תקלות שחוזרות על עמנם בV3C |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר מוטרולה בדגם V3C
המכשיר שהיה ברשותי עשה בעיות בעיקבות עדכון גירסה.לאחר שפניתי כמה פעמים לפלאפון היו מוכנים להחליף לי את המכשיר כמו שלי חדש או לדגמים סמסונג 770 או LG 8300, בסוף החליפו לי את המכשיר למכשיר חדש V3C, כי לא הסכמתי לוותר על התכונות שבגללן קניתי אותו (שיהיה דק, ושניתן יהיה להעביר קבצים בבלוטוס), לאחר מספר ימים המכשיר החדש שקיבלתי גם חזר לעשות בעיות, שוב פניתי לפלאפון ובקשתי להחליף את המכשיר או למכשיר חדש או לדגם אחר אבל עם אותם תכונות שבגללן קניתי את המכשיר, היו מוכנים להחליף לי את המכשיר לפלאפון V3C חדש או לדגמים סמסונג 770 או LG 8300 הסכמתי לקחת רק את הV3C בגלל התכונות שבגללן קניתי אותו (שיהיה דק, ושניתן יהיה להעביר קבצים בבלוטוס). אחרי מספר ימים כשאר גלשתי במכשיר בדור השלישי המכשיר היה עושה בעיותך ואמרו לי שאם אני רוצה שהן יפתרו לעשות עדכון גירסה, אך ציינתי בפניה שבפעם שעברה שעשיתי עדכון גירסה המכשיר עשה בעיות. היא אמרה לי שאני יגש יעשה עדכון גירסה ולציין כי פעם שעברה זה מה שקרה. עשיתי עדכון גירסה והמכשיר שוב עושה בעיות.
פניתי אל הקשרי לקוחות והם הציעו לי להחליף לשני מכשירים(סמסונג 770, או LG 8300) ששתיהם אינם עולים על התכונות של המכשיר שברשותי, אי אפשר להעביר דרך הבלוטוס קבצים והם לא דקים..
אני לא יודע מה לעשות, אני שוקל לעבור לחברה אחרת אחרי המקרה הנ"ל, כי לא ניתן לדבר עם משהו מהנהלת פלאפון או/ו לא מוכנים להחליף למכשיר מוטרולה K1 שהוא עונה נכון להיום על התכונות שבגללן קניתי את המכשיר
|
עוגמת נפש,עלבון, כספי, |
סוג הנזק : |
החלפה למכשיר שתומך בתכונות שקניתי(מוטרולה K1) ופיצוי הולם על ההגעההרבה למרכזי השירות בזמן קצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|