פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרימת נזק כספי בגלל מידע מוטעה של רשת פלאפון נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכל הנוגעים בדבר:
הנדון:רכישת מכשיר "ברזל" בעקבות מידע מוטעה מטעם פלאפון
אני בעל מכשיר SK מזה כשנתיים בתכנית חיילים של רשת פלאפון. לאחרונה התעניינתי בהחלפת מכשיר "ברזל" לחדיש יותר מהמכשיר הקיים אצלי.
לאור זאת פניתי מס' פעמים למרכז שירות לקוחות סגולה, פ"ת. בכל פניותיי למרכז השירות הוצעו לי מס' אפשרויות לשנות תכנית ובמסגרת תכנית חדשה לרכוש מכשיר חדיש. כל אותן תכניות לא באו לסיפוקי והוצעה לי האפשרות לרכוש מכשיר "ברזל" בחנות אשר מוכרת מכשירים סלולאריים ובכך אוכל להישאר בתכנית הנוכחית שלי אך אוכל לחבר מכשיר חדש שרכשתי לתכנית שבה אני נמצא.
ביום רביעי 2/5/2007 הגעתי לחנות מרשת "מחסני חשמל" שם הבחנתי במכשיר "ברזל" מסוג Motorola V3 בעלות של 1,149 ₪. לפני הרכישה יצרתי קשר עם מוקד שרות לקוחות *166 שם ענתה לי נציגה אשר לא ידעה לענות לי האם אני יכול לחבר מכשיר זה אל הרשת של פלאפון,נציגה זו הפנתה אותי אל המוקד הטכני של רשת פלאפון .
במוקד הטכני ענתה לי נציגה בשם ענבל נוסבאום אשר אליה הפניתי את אותה השאלה "האם אני יכול לרכוש מכשיר זה ברשת מחסני חשמל ולחבר אותו אל רשת פלאפון", לאחר בירורים פנימיים של הנציגה ענבל השיבה לי שאם זה מכשיר Motorola V3 ניתן לחברו אל הרשת .
לאחר תשובתה של ענבל ניוסבאום רכשתי את המכשיר בידיעה שאני לא קונה סתם מכשיר אלא זהו מכשיר שרשת פלאפון תחבר לי לתוכנית שלי .
לאחר כחצי שעה הגעתי למוקד פלאפון סגולה ,וכאשר ביקשתי לחבר את המכשיר נעניתי בשלילה
והוסבר לי כי מכשיר זה אינו תומך ברשת פלאפון .
הוסבר לי ברשת מחסני חשמל שאינני יכול להחזיר מכשיר זה לאחר דיונים אם רשת מחסני חשמל
קיבלתי זיכוי על סך 1149 ₪ לקניות ברשת .
לאחר שנעניתי בשלילה לחבר את המכשיר וענייני טופל על ידי שקמה משרות לקוחות וקרן מנהל שרות טכני פלאפון ועל ידי עידן גם כן מנהל שרות טכני לאחר הודאתם בטעות של נציגתם ענבל ניוסבאום. והבנתם בצדקתי שנגרם לי נזק על סך 1149 ₪ הובטח לי לטפל בעניין ולהגיע גם לדרגים גבוהים יותר .
למוחוורת 3/5/07 הודיע לי עידן מנהל שרות טכני בפלאפון שחברת פלאפון אינה לוקחת שום אחריות על הטעות ושאני מצידי נותרתי אם זיכוי כספי ברשת מחסני חשמל שאין לי צורך בו וכל מטרתי הייתה לרכוש מכשיר פלאפון ולא שום מוצר אחר .
תשובתה של רשת פלאפון אינה מספקת אותי ,לכן החלטתי לאחר התייעצות לפנות לכל הגורמים על מנת שיעשה עימי צדק.

בכבוד,
שינדרמן אלכסנדר

כספי סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:

תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר שינדרמן בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.

תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה