פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיקת זכרונות מהמכשיר שלי נושא התלונה:
ביזאווי תומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏07 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי למפ"א קניון הזהב בשעה 17:30 נאמר שזמן המתנה יהיה ארוך ואני יקבל את המכשיר רק ב19 אפילו קצת יותר, החלטתי ללכת הביתה ולחזור חזרתי בסביבות 19:30 פתחו לי הדלת המתנתי עוד כ20 דקות עד שקיבלתי את המכשיר יצאתי החוצה עם המכשיר ולתדהמתי ראיתי כי אין אפילו שם אחד בזכרון, היתי בטוח שפשוט שכחו להעביר את הזכרונות נכנסתי פנימה, הסברתי לאישה שלקחה ממני את המכשיר מלכתחילה שלא העבירו זכרונות, "אין בעיה" היא השיבה וכעבור 25 דקות ניגש אליי מישהו ואמר לי "למה אתה מחכה" אמרתי לו לV3 שלי ואז הוא אמר לי שלא יכול להיות "אין יותר מכשירים בתיקון" ולאחר חיפוש קל נמצא המכשיר במגירה, ואז הוא אמר לי תקשיב אתה בטוח שהיה לך זכרונות כי שני המכשירים ריקים.
לא האמנתי שזה מה שבעצם קורה. רק ניזכר שנתיים אחורה בעבר שהלכו לי הזכרונות אבל במקרים שהמכשיר לא נדלק או מתפקד. אמרתי לו איך יכול להיות אני הבאתי לה אותו עם 451 זכרונות לא ייתכן אני נכנסתי לכאן עם זכרונות .
האישה שקיבלה את המכשיר אימתה את דברי ואמרה לו שכן היא ראתה שיש לי 450 זכרונות בקיצור בסוף יצא אליי הטכנאי שטיפל לי במכשיר ואמר לי "תקשיב אני לא יודע מה קרה אני עשיתי הכל כמו שצריך, לא יודע מה קרה ולמה, זה לא טבעי" בקיצור האיש המבוהל ניסה לעזור ותוך כדי שיחה עם מי שנשאר איתנו כי התחנה היתה ריקה כבר השעה היתה 21:00 ואפילו יותר מאוחר, התחלתי לשאול אותם את האנשים שהיו סביבי מה לדעתם גרם לצרה שנפלה עליי וחלק אמרו עדכון גרסה חלק אמרו משהו מבייש שזה מערכת המיחשוב שלהם לא מתפקדת בצורה נורמלית יש להם בעיה שהמחשב לפעמים מבלבל סדרות בUSB לא ממש הבנתי אבל מהתרשמות שלי אני חושב שפלאפון לא מקציבה מספיק משאבים לטיפול הבעיות של הלקוחות
ואני שואל בתור אחד שמנהל עסק ויש לו זכרונות בכמות כה גדולה איך זה קורה שאני נפגע כל כך קשות בגלל שאתם לא עובדים נכון למה זמן ההמתנה כזה ארוך מה אי אפשר לגייס עוד טכנאי, בשביל שהלקוח ימתין 30-45 דקות, פעם זה כן היה כך. אותו טכנאי עובד בצורה רשלנית כי אתם מכניסים לו עומס לעבודה והוא עובד מהר מדיי ולא בטוח שהוא עושה את העבודה לפי השלבים הנכונים.

בקיצור מה שאני אומר שחברת פלאפון הולכת וגדלה מיום ליום וכל הכבוד לה אבל כמו שהיא גודלת אנחנו הלקוחות הישנים משנת 1998לא צריכים להרגיש את העומס שנהייה לחברה ולא צריכים לקבל את הסטירה

אני דורש פיצוי יותר גדול מ100 דקות ופירוט שיחות אני לא יכול לפנות לכל המספרים שיש לי בשנה האחרונה המכשיר שלי פעיל ברמה שכל יום יוצאות 30 שיחות ונכנסות לפחות 15 שיחות
זה לקוחות שלי אין פה מקום להרוס לי את זה זה, אם פלאפון לא תמצא פתרון הולם יותר אני מבטיח לעזוב חד משמעי את הרשת ולפנות לעו"ד שיעסוק באיך לקוח נכנס לתקן את המכשיר שלו בעיות קלות (רמקול עובד לקוי, מסך עובד בצורה לקויה) ויוצא עם מכשיר מתוקן אבל כל הזכרונות שלו נמחקו ובנוסף זמן המתנה של 3 שעות פלוס



כספי סוג הנזק :
אתם הצעתם לי לתת דקות במתנה זה רחוק ממה שאני דורש פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר ביזאווי בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766.
בברכה.
תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה