פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור וחיוב על שירות אינטרנט ללא ידיעתי והסכמתי, זילזול בלקוח ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום שני ‏30 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. החל משנת 2003 חוברתי שלא בהסכמתי וידיעתי לשירות אינטרנט בסכום של 9.24 ש"ח לחודש
2. מתן השירות לא צויין באופן ברור בחשבון אלא תחת הכותרת "שונות".
3. בשיחות שערכתי עם שירות הלקוחות בתאריך 30.4.07 עם עמית מצוות יפית מוקד עסקי ועם פזית אחראית משמרת דרשתי לקבל החזר כספי מלא משום שמעולם לא ביקשתי את השירות וגם לא השתמשתי בו והוא ניתן לי ללא הסכמתי.
בשיחות אלו טענו עמית המוקדנית וגם פזית אחראית המשמרת מצוות יפית שאינני זוכרת שהתקשרו אלי כדי לשאול אם אני רוצה בשירות וזאת למרות שאמרתי להם באופן ברור כי מעולם לא יצרו איתי קשר ומעולם לא עשיתי שימוש בשירות הנ"ל. למרות זאת הן המשיכו לחזור על אותן האשמות במספר שיחות נוספות ורבות שנאלצתי לנהל עימן וגם כאשר מנהלת המוקד העסקי בשם יפית טילפנה היא המשיכה לחזור על אותן האשמות מתוך התעלמות מוחלטת מהשיחות הקודמות שניהלתי שבהן כבר חזרתי והצהרתי שלא ביקשתי שירות חיבור לאינטרנט. כמו כן, כל הנוגעים בדבר האשימו אותי בכך שלא הבחנתי בחיובים שנעשו ללא ידיעתי מוקדם יותר.
4. רק אחרי מספר שיחות מאוד לא נעימות אמרה פזית מצוות יפית כי החברה מוכנה להחזיר רק מחצית מהסכום ולאחר שלא הסכמתי לכך ובעיקבות שיחה נוספת ומתישה עם יפית מנהלת מוקד עסקי נמסר לי על ידה שהחברה הסכימה להחזיר לי את מלוא הסכום שנגזל ממני וזאת ללא כל התנצלות מצדם על כך שחברת פלאפון גוזלת כסף על שירות גלישה באינטרנט ומחליטה עבור הלקוח וללא הסכמתו כי הוא צריך את השירות הנ"ל מבלי ששאלו אותו לפני ביצוע החיוב.
5. יש לציין שאין לחברה כל זכות לחייב לקוח על שירות שלא ביקש גם אם הדבר מצויין בחשבון בצורה ברורה יותר או פחות.
6. אני דורשת התנצלות בכתב על עוגמת הנפש שנגרמה לי כתוצאה מהטיפול המזלזל, הטענות המעליבות כלפי, חוסר האמון בלקוח ועל הזמן הרב שביזבזתי על ההחזר הכספי שהגיע לי מלכתחילה.
ביזבוז זמן ועצבים סוג הנזק :
מכתב התנצלות פתרון נדרש :

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראית פניות הציבור יצרת קשר עם גב' מורנו בקשר לפנייתה ונושא פנייתה טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה