פרטי התלונה

תלונות Pelephone (פלאפון)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שביעות רצון משירות שממנו אני מצפה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח פלאפון ותיק רוב מכריי עם פלאפון של רשת פלאפון אני משלם ביטוח אחזקה וכל מה שצריך לפני כשנה נשבר לי מכשיר שבמקרה חודש לפני ביטלתי לו את הביטוח ושידרגתי מכשיר ביקשתי מהפקידה שתמליץ לי על מכשיר שממליצים להם עליו אמרה לי לקחת את הTELIT לציין שמה שנשבר לי הייה TELIT אבל פחות "מתקדם" מין סליידר כזה מאז שקניתי אותו חודש אחרי הוא לא מפסיק לעשות בעיות נתקע נתפס הצילצול לא תמיד אפשר לענות מכיוון שצילצול נתפס אין לי זמן להיות במרכזי שירות היתי כמה פעמים שלחו לי שליח לבית החליף לי מכשיר אבל הבעיות ממשיכות זה בעיה בדגם של המכשיר אפילו נציג שלכם במרכז שירות אשקלון אמר לי אני רואה שגם לכה דחפו את המכשיר בשיחה איתו למה מתכון אמר שבהתחלה הביאו אותם לנציגי שירות כדי שאנשים יקנו אותם כי הם לא מוצלחים אני מבקש ממנהל פלאפון בבקשה תראו מה ניתן לעשות לגביי אין לי כסף לשדרג מכשיר נוסף אם ניתן להמשיך את השידרוג אם מכשיר אחר כבר נמאס לי מהמכשיר אני לא רוצה לחזור לסלקום למרות שנתנו לי מבצע טוב אמרו שישלמו לי את קנס היציאה אבל כמו שאמרתי בהתחלה שכל חברי הם ברשת פלאפון בבקשה תבדקו מה ניתן לעשות תנו לי את השירות שמגיע ללקוח יש לכם את האפשרות והיכולת ממתין לתשובה

Pelephone (פלאפון) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם דרך האתר. אחראי פניות הציבור יצר קשר עם מר מלכה בקשר לפנייתו ונושא פנייתו טופל . נשמח לעמוד לשרותך באמצעות מוקד השרות הטלפוני של חברתנו 166* או 050-7077766. תגובה:
כנ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה